سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان:

دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مسیر اشتغال دانش‌آموختگان حرکت می‌کند

عزالدین گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای جزو تأثیرگذارترین مجموعه‌ها در اشتغال دانش‌آموختگان محسوب می‌شود.

عزالدین، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان  بیان کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای تنها دانشگاه دولتی در استان سمنان است که به موضوع مهارت می‌پردازد و باید به مسائل و مشکلات آن توجه شود.

وی دانشگاه فنی و حرفه‌ای را دانشگاهی اقتصادی دانست و عنوان کرد: اهداف اقتصادی این دانشگاه در کنار اهداف آموزشی، فرهنگی و اجتماعی بسیار برجسته‌تر است.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان دانشگاه‌ها را مکانی برای پرورش‌دهنده اندیشمندان دانست و افزود: هر چه این محیط فرهنگی شاداب‌تر و زیباتر باشد، اثربخشی و بهره‌وری آن بیشتر است.

عزالدین تربیت نیروی‌های متخصص کاردان، کارآفرین، خلاق و مسؤولیت‌پذیر را از مهم‌ترین اهداف این دانشگاه دانست.

وی، مأموریت اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور را تربیت تکنسین‌های کارآمد، خلاق، ماهر و اشتغال آفرین دانست.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به‌عنوان دانشگاه نسل سوم، کارآفرین و مهارت‌محور مطرح است و حلقه ارتباط بین صنعت و دانشگاه محسوب می‌شود.

شیرین محمدی‌پناه، رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود نیز در این مراسم بیان کرد: انسان وقتی مسؤولیتی را می‌پذیرد، باید برنامه و هدف داشته باشد و برای رفع مشکلات تلاش کند.

وی با اشاره به اینکه پذیرش مسؤولیت کار سختی است، اظهار کرد: ما مسؤولان باید بدانیم دیگران حقی بر گردن ما دارند و باید خودمان را مکلف کنیم تا پاسخگو باشیم و برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود مسؤولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را حاصل خون شهیدان دانست و گفت: این مسؤولیت‌ها نزد ما به امانت گذاشته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.