بیش از هزار خانوار یارانه بگیر خراسان رضوی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: تاکنون هزار و ۲۰۱ خانوار از مجموع خانوار‌های یارانه بگیر مشمول استان با کارت الکترونیکی خود از فروشگاه‌های تعیین کالا خرید کردند.

محمدامین بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: براساس آخرین گزارش داشبورد مدیریتی طرح کالابرگ خراسان رضوی، کل اعتبار اختصاص یافته به این تعداد خانوار ۵۰۰ میلیون تومان بوده که آنان ۲۴۵ میلیون تومان از این اعتبار را در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی استفاده کردند.

او افزود: کل فروشگاه‌های شرکت کننده خراسان رضوی در طرح کالابرگ الکترونیکی ۲ هزار و ۸۲۷ شعبه است که از این تعداد، هزار و ۲۳۱ شعبه مربوط به فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هزار و ۵۹۶ شعبه مربوط به فروشگاه‌های خُرد است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: تا پایان وقت دیروز ۴۴۷ فروشگاه زنجیره‌ای و همچنین کل شعب فروشگاه‌های خُرد فعال استان در این طرح تراکنش موفق داشته و کالا به خانوار‌های مشمول فروخته اند.

بابایی افزود: استقبال از طرح کالابرگ الکترونیکی در یک هفته گذشته مطلوب بوده است و مراجعه خانوار‌های یارانه بگیر استان به فروشگاه‌های ثبت نام شده در این طرح رو به افزایش است.

وی اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی به صورت اختیاری بوده و هیچ اجباری در کار نیست، مردم هر چه از اعتبار یارانه خود از کالا‌های یاد شده خریداری کرده باشند باقی اعتبار آن‌ها در قالب یارانه نقدی به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

او ادامه داد:اعتبار به کد ملی سرپرست خانوار یارانه بگیر تخصیص داده می‌شود (دهک ۱ تا ۹) و با کارت‌های عضو شتاب سرپرست خانوار قابل خرید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.