جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان:

پلیس با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه با قاطعیت برخورد می‌کند/ مراسمی تحت عنوان چهارشنبه آخر سال در هرمزگان برگزار نمی‌شود

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان به خانواده‌ها توصیه کرد که مراقب فرزندان خود در چهارشنبه آخر سال باشند.

سرهنگ مهرداد مشوق جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: به منظور حفظ سلامت عمومی جامعه امسال مراسمی تحت عنوان چهارشنبه آخر سال در هیج نقطه‌ای از استان برگزار نخواهد نشد، اما با این وجود لازم است که خانواده‌ها مراقب فرزندان خود در چهارشنبه آخر سال باشند.

سرهنگ مشوق گفت: پلیس با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه و افرادی که به طرق مختلف قصد بر هم زدن آسایش و امنیت مردم را داشته باشند، با قاطعیت برخورد می‌کند و خودروی آنان را نیز تا پایان تعطیلات نوروزی در پارکینگ نگهداری خواهد کرد.

او با اشاره به غفلت و فریب برخی از افراد به خصوص اقشار جوان و نوجوان جامعه و شرکت در شادی‌های خطرناکِ به دور از عقل و منطق، گفت: پلیس در این خصوص با افرادی که قصد بر هم زدن آسایش مردم را داشته باشند برخورد قاطع می‌کند و در این خصوص به هیچ وجه با متخلفان مدارا نخواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: خانواده‌ها باید مراقب باشند تا فرزندانشان دچار اشتباهی نشوند چرا که پشیمانی و افسوس فایده‌ای ندارد.

سرهنگ مشوق گفت: شهروندان در صورت اطلاع از محل‌هایی که اقدام به تولید و توزیع مواد محترقه می‌کنند، موضوع را از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.