شهروندان برای حفظ سلامت خود از ازدحام در مسیر‌های پرتردد خودداری کنند

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز با بیان اینکه آمار سال‌های گذشته نشان می‌دهد بیشتر افرادی که دچار آسیب شده‌اند تماشاگران و حاضران در مکان‌های پر ازدحام در چهارشنبه آخر سال بوده‌اند، از شهروندان شیرازی خواست برای حفظ سلامت خود از حضور در این مکان‌ها پرهیز کنند.

هادی عیدی پور با اشاره به اینکه این سازمان تلاش کرده است با اجرای کمپین چهارشنبه سوری اصیل، شادمانی دور از خطر را به شهروندان عزیز هدیه دهد، گفت: حوادث مربوط با چهارشنبه سوری تا کنون در سطح کشور ۲۷۸ مصدوم و فوتی بر جای گذاشته که از این تعداد ۱۴ نفر جان باخته اند که اغلب به دلیل استفاده از مواد محترقه و دست ساز بوده است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز با ابراز خرسندی از اینکه در شهر شیراز تا این لحظه حادثه‌ای در ارتباط با چهارشنبه سوری نداشتیم از شهروندان فهیم شیرازی خواست برای حفظ سلامت خود از حضور در اماکن شلوغ پرهیز کنند.

عیدی پور گفت: آمار سال‌های گذشته نشان می‌دهد بیشتر افرادی که دچار آسیب شده‌اند تماشاگران و حاضران در صحنه حادثه بوده‌اند.

او همچنین با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی موضوع ترافیک است، از همشهریان شیرازی خواست مسیر عبور خودرو‌های آتشنشانی و امدادی را باز کنند چرا که تاخیر در رسیدن امدادگران به مکان‌های حادثه ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

پرهیز از برافروختن آتش و غیر قابل کنترل و استفاده نکردن از مایعات قابل اشتعال از موارد دیگری بود که سرپرست سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز بر لزوم رعایت آن‌ها از سوی شهروندان تاکید کرد.

عیدی پور همچنین گفت: خودرو‌های امدادی و اطفایی سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز علاوه بر ایستگاه‌های این سازمان در نقاط مختلف شهر و حاشیه کلانشهر شیراز مستقر و آماده امداد رسانی خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار