افتتاح نمایشگاه مد و لباس بانوان در شهرکرد

نمایشگاه مد و لباس بانوان در نگارخانه شهید شهرانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برپا شد.

شهرام فرجی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در حاشیه نمایشگاه مد و لباس بانوان در نگارخانه شهید شهرانی گفت: انجمن طراحان مد و لباس استان ابتدای سال آینده تشکیل می‌شود.

وی افرود: هنرمندان و فعالان عرصه مد و پوشاک چهارمحال و بختیاری می‌توانند در قالب موسسات طراحی یا به صورت شخصی شرکت کنند.


بیشتر بخوانید


فرجی اضافه کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری درصدد است مرحله دوم نمایشگاه مد و لباس استان را خردادماه سال آینده با تعداد بیشتری از طراحان و خیاطان استان برگزار کند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای برگزاری فصلی نمایشگاه‌های مد و لباس در استان انجام شده است و معرفی و ترویج فرهنگ استفاده از لباس‌های محلی و سنتی برای نسل جدید از جمله اهداف این برگزاری نمایشگاه‌های مد، طراحی لباس است.

فرجی اظهار داشت: کارآفرینی، همکاری با فعالان و علاقمندان حوزه مد و پوشاک ارائه و ترویج پوشش اسلامی ایرانی و ترویج عفاف و حجاب کارکرد‌های دیگری برگزاری نمایشگاه‌های مد و طراحی لباس است.

وی گفت: در نمایشگاه مد و لباس امسال ۴۵ مدل لباس ایرانی اسلامی بانوان و هشت مدل لباس محلی عرضه شده است و این نمایشگاه تا جمعه برقرار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار