جشنواره شعر فجر با توجه به نزديكي هر چه بيشتر خود به كمال و عدالت و دعوت شاعران جوان و گمنام به شركت در بخش هاي مختلف و متعدد خود در مرحله هويت يابي است.

جعفر ابراهيمي،‌شاعر حوزه ادبي كودك و نوجوان در گفتگو با خبرنگار بخش ادب باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به تكامل جشنواره شعر در سالهاي اخير،‌افزود:جشنواره هاي پنجم و ششم شعر فجر زير نظر فردي چون پرويز بيگي حبيب آبادي به شكل كامل تر،‌بهتر و عادلانه تر برگزار شده و خواهند شد.
وي افزود:از وجوه تمييز دوره هاي اخير جشنواره شعر از دورهاي ديگر آن مي توان به توجه هرچه بيشتر مسئولان به دعوت شاعران جوان و گمنام به شركت در بخش هاي مختلف و متعدد بزرگترين جشنواره ادبي و ملي كشور اشاره كرد.
اين شاعر توجه به كتاب بدون درنظر گيري نام شاعران در مراحل داوري جشنواره شعر فجر را رمز عطف توجه مسئولان برگزاري اين جشنواره به اشعار مختص به كودكان و نوجوانان دانست و گفت:شعر كودك و نوجوان در سال هاي اخير،‌جايگاه خاصي را در جشنواره شعر فجر به خود اختصاص داده است.
ابراهيمي درباره تولد بخش پژوهش با موضوع شعر در قالب ششمين جشنواره شعر فجر،اظهار داشت:تولد اين بخش با توجه به جاي خالي پژوهش در جشنواره هاي فرهنگي كشور،اتفاق مباركي است.
وي با اشاره به منطقه اي شدن جشنواره شعر فجر خاطرنشان كرد:اين اقدام با توجه به وضعيت امكانات مناطق مختلف،كار درستي است./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار