اصفهان می‌تواند استان پیشران در ورزش باشد

استاندار اصفهان با تاکید بر ضرورت اتخاذ رویکرد‌های جدید در حوزه ورزش قهرمانی گفت: اصفهان می‌تواند به استانی پیشران در حوزه ورزش تبدیل شود.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین تجلیل از قهرمانان ورزش استان اصفهان در سال ۱۴۰۱ با بیان اينکه ورزش و رقابت‌های ورزشی فرهنگ، سیاست، امنیت و مسائل اجتماعی را تحت تاثیر قرار می‌دهد تصریح کرد: حضور توانمندتر در این حوزه‌ها می‌تواند جامعه ما را پیش ببرد، جامعه‌ای که قهرمانان بیشتری دارد، اقتدار خود را در جامعه بین‌المللی نشان می‌دهد.


او افزود: باید رویکرد‌های جدیدی در حوزه ورزش قهرمانی به وجود بیاید، اصفهان می‌تواند به عنوان یک استان پیشران در حوزه ورزش تبدیل شود، امیدوارم با تربیت نسل‌ها و دعوت استعداد‌ها، افتخار‌آفرینی‌ها استمرار داشته باشد.

جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این نشست اظهار کرد: این مراسم به پاس تجلیل از قهرمانانی است که با تلاش‌های مجدانه خود در گرما و سرما، با همه سختی‌ها پرچم ایران را به اهتزاز در آوردند و افتخارآفرینی کردند، در این جمع قهرمانان آسیایی، قهرمانان بازی‌های کشور‌های اسلامی، قهرمانان جهانی و مسابقات بین‌المللی حضور دارند.


وی افزود: در سالی که گذشت حدود ۳۵۰ ورزشکار ملی‌پوش از استان اصفهان در رشته‌های مختلف داشتیم و جمعی که در این‌‌جا حضور دارند، چکیده‌ای از این عزیزان هستند، زحمات و تلاش‌های شما شاید از نظر مادی به شکلی که شایسته است مورد قدردانی اما بدانید که از نظر معنوی در کنار شما هستیم.


او با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ از میان ۳۵۰ ملی‌‌پوش ما حدود ۱۰۰ نفر موفق به افتخار‌آفرینی شدند اظهار امیدواری کرد: سال ۱۴۰۲ پربار‌تر و پرافتخارتر برای ورزش کشور و ایران عزیزمان باشد.


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: برخی اماکن ورزشی که بیش از یک دهه قابل استفاده نبودند در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسیدند و در خدمت مردم ورزش‌دوست قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.