آغاز توزیع میوه شب عید از فردا/ ۲۹۵ تن میوه ذخیره شده است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از آغاز توزیع میوه شب عید در استان از فردا خبر داد.

جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی قیمت میوه شب عید را براساس مصوبات کمیته راهبری میوه کشور، کمتر از ۱۸ تا ۲۰ درصد زیر قیمت خرده فروش‌ها اعلام کرد.

او افزود: قیمت سیب زرد ۲۹ هزار تومان، سیب قرمز ۲۷ هزار تومان، پرتقال والنسیا ۲۱ هزار تومان و پرتقال تامسون ۱۹ هزار تومان تعیین شده است.

جعفری با بیان اینکه میوه شب عید در استان از میوه‌های درجه یک و با کیفیت ذخیره سازی شده است، تصریح کرد: امسال ۲۹۵ تن میوه شب عید در استان ذخیره سازی شده است که از امروز به وسیله مباشرین به شهرستان‌ها منتقل می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از آغاز توزیع میوه شب عید از فردا در استان خبر داد.

او با بیان اینکه میوه شب عید امسال سه وجه تمایز نسبت به پارسال دارد، افزود: با توجه به ذائقه مردم امسال ذخیره سازی میوه بیشتر در پرتقال والنسیا بوده، میوه‌های امسال در قالب میوه سایز (میوه ریز و درشت) در جعبه‌ها چیده شده و امسال جعبه میوه‌ها شش و هفت کیلوگرمی نیز بسته بندی شده است.

جعفری با اشاره به همزمانی عید نوروز با ایام ماه مبارک رمضان و اقبال روزه داران به سمت میوه‌های آبدار از جمله هندوانه، از مباشرین توزیع میوه خواست سهمیه میوه عید را در اختیار مردم قرار دهند تا میوه‌ها به عنوان مازاد برگشت داده نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.