برف و باران میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری می‌شود

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: طی روز‌های پنجشنبه و جمعه و همچنین هفته اول فروردین ماه بارش باران و در ارتفاعات بارش برف استان را فرا می‌گیرد.

معصومه نوروزی اظهار داشت: از روز ۲۵ اسفندماه یک سامانه بارشی جدید در چهارمحال و بختیاری فعال و منجر به بارش باران در بخش‌هایی از استان به ویژه کوهرنگ، اردل، لردگان و کیار می‌شود و این بارش‌ها تا روز جمعه ادامه دارد.

وی افزود: در این مدت وزش باد شدید تا به نسبت شدید در استان پیش‌بینی می‌شود و به سبب وقوع بارش و وزش باد دما روند افزایشی پیدا می‌کند.


بیشتر بخوانید


نوروزی اضافه کرد: برای روز‌های جمعه تا یکشنبه پدیده خاصی در استان پیش‌بینی نمی‌شود و آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد است.

وی از فعالیت مجدد بارش‌ها از روز دوشنبه ۲۹ اسفندماه خبر داد و گفت: این سامانه بارشی تا سوم فروردین ۱۴۰۲ در استان موجب بارش باران می‌شود و در ارتفاعات بارش برف به همراه دارد.

نوروزی سردترین ایستگاه استان در صبح پنجشنبه را ایستگاه بن با یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر اعلام کرد و ادامه داد: دمای شهرکرد نیز هفت درجه سانتی گراد بالای صفر ثبت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
sajad
۱۰:۰۸ ۲۶ اسفند ۱۴۰۱
آخه لردگان جز مناطق گرم سیره چطور اسم شهرستان فارسان حذف شده که بیشترین بارش برف رو تجربه میکنه بعد لردگان اضافه میشه .....
آخرین اخبار