رهایی قاتل از چوبه دار ۴۸ ساعت قبل از اجرای حکم قصاص

رئیس دادگستری دزفول گفت: قاتلی پس از ۶ سال و ۴۸ ساعت قبل از اجرای حکم قصاص، با بخشش و عفو اولیاء دم و در پویش به احترام امام رئوف می‌بخشم از چوبه دار رهایی یافت.

فیصل مزرعه گفت: سال ۹۵ در پی اختلاف خانوادگی، یک نفر به قتل می‌رسد و این حادثه منجر به تشدید اختلافات بین اعضای خانواده می‌گردد و قاتل پس از طی مراحل قانونی به قصاص محکوم می‌شود.

او می‌گوید: با توجه به اینکه هر چه اختلافات بین این خانواده بیشتر می‌شد زمینه را برای ایجاد اختلاف بین طایفه فراهم می‌کرد که در خصوص حل و فصل این موضوع با استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف دزفول دستورات مقتضی صادر و یک کارگروه‌ی جهت صلح و سازش دادن بین اعضای این خانواده تشکیل شد.

رئیس دادگستری دزفول گفت: اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر دزفول با همکاری دادستان و استفاده از ظرفیت بزرگان طایفه، ریش سفیدان، مصلحین و معتمدین پس از برگزاری چندین جلسه با اولیاء دم، در جلسه‌ی خانواده مقتول پس از ۶ سال و ۴۸ ساعت قبل از اجرای حکم قصاص با تأسی از امام رضا (ع) و در پویش به احترام امام رئوف می‌بخشم از قصاص قاتل فرزند خود صرف نظر کردند و این پرونده با تلاش این عزیزان منتهی به صلح و سازش شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.