پسماند خشک تحویل بدهید؛ بیمه شوید

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: طرح بیمه در قبال دریافت انواع پسماند‌ها در نظر گرفته شده است.

غلامرضا ساکتی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اظهار کرد: طرح بیمه در قبال دریافت انواع پسماند‌ شامل اقلام بازیافتی،  خشکاله پوست میوه و تفاله چای یا قهوه برای شهروندانی که آن‌ها را به ایستگاه‌های بازیافت تحویل می‌دهند، در نظر گرفته می‌شود.


او افزود: پوشش بیمه‌ای از دسته‌های کلی شامل حوادث فردی، گردشگری پنج‌روزه، آتش‌سوزی، سرقت و ترکیدگی لوله با پوشش یک‌ماهه و آتش‌سوزی با پوشش یک‌ساله و بسته به وزن بار تحویلی تا رقم ۱.۴ میلیارد تومان پوشش بیمه‌ای است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: طرح بیمه سازمان پسماند تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد و شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام کد ستاره ۶۶۶۵۵ ستاره ۰۳۱ مربع را شماره‌گیری کنند.

ساکتی با اشاره به افزایش میزان پسماند جمع‌آوری شده در روز‌های پایانی سال گفت: به عنوان مثال در روز جمعه بیست‌وششم اسفند شهروندان اصفهانی حدود ۷۰ تن پسماند قابل بازیافت تحویل دادند که به مرکز پردازش پسماند منتقل شد.


او از افزایش زمان فعالیت ایستگاه‌های بازیافت اصفهان تا ساعت ۲۱ خبر داد و افزود: ناوگان جمع‌آوری اقلام بازیافتی از در ِمنازل در بعضی از نواحی که ظرفیت افزایش بار داشته، فعال‌تر و سعی شده در بعدازظهر نیز ادامه داشته باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ادامه داد: اکنون در ایستگاه‌های منتخب در قبال دریافت پسماند، گل‌های آپارتمانی و فصلی و در تمام ایستگاه‌ها ورمی‌کمپوست تحویل می‌شود.

ساکتی گفت: اگر شهروندان وسایل خانگی دست‌دوم و قابل استفاده دارند، می‌توانند برای تحویل به نیازمندان با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند تا به‌واسطه خیریه‌هایی که با این سازمان همکاری می‌کنند، پس از بازسازی، به دست آن‌ها برسد.

او یادآور شد: خدمات‌رسانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تا ساعات پایانی روز بیست‌ونهم اسفند ادامه دارد و در ایام نوروز فقط اول فروردین ۱۴۰۲ فعالیت ایستگاه‌ها تعطیل است.

برچسب ها: بیمه ، پسماند ، بازیافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.