تجلیل از افتخارآفرینان مهریزی

فرماندار مهریز گفت: در مراسمی از ۳۰ افتخارآفرین مهریزی در عرصه‌های مختلف تجلیل شد.

محمد دهقان بنادکی فرماندار مهریز با اشاره به اینکه این همایش برای دومین سال در شهرستان برگزار می‌شود، افزود: مسئولان برای کسانی که باعث افتخار شهرستان هستند احترام قائل بوده و در طول سال از آن‌ها حمایت میکنند تا دستاورد‌های خوبی برای کشور داشته باشند.

او ادامه داد: افراد شرکت کننده در این همایش از حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، دانش بنیان و... بوده که حائز رتبه‌های مختلف کشوری و بین المللی شده اند.

محمدرضا صباغبان نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: تکریم نخبگان و ایجاد زمینه برای مشارکت و فعالیت آنان در کشور از فرار مغز‌ها به خارج پیشگیری می‌کند.

او با اشاره به وجود استعداد‌های درخشان در مهریز افزود: برای تحقق توسعه همه جانبه و پایدار باید زمینه استفاده از نظرات نخبگان در رشته‌های مختلف فراهم شود.

صباغیان تصریح کرد: مسئولان باید برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف در هر بخش و رشته از حضور نخبگان به صورت دقیق و اصولی استفاده کنند.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز نیز به اهمیت جلب مشارکت نخبگان در زمینه توسعه شهرستان به ویژه در عرصه فرهنگی و اجتماعی و رعایت موازین دینی اشاره و از دست اندرکاران همایش قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.