ممنوعیت تردد تریلر و کامیون در محور‌های خراسان رضوی

تردد انواع تریلر و کامیون در محور‌های آزادراهی و بزرگراهی خراسان رضوی امروز همچنان ممنوع است.

بنابر اطلاعیه پلیس راه خراسان رضوی در ادامه طرح نوروزی تردد انواع تریلر وکامیون در محور‌های آزادراهی و بزرگراهی استان، تردد این وسائل نقلیه سنگین در محور‌های مشهد- قوچان و مشهد- سبزوار و مشهد- تربت حیدریه و بالعکس از ساعت ۷ تا ۲۲ امروز همچنان ممنوع است.

این طرح با هدف افزایش ضریب ایمنی و تسهیل در عبورو مرور زائران و مسافران در محور‌های خراسان رضوی در روز‌های یازدهم، دوازدهم، و سیزدهم فروردین ۱۴۰۲ هم اجرا می‌شود.

براساس اطلاعیه پلیس راه خراسان رضوی تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالای اساسی گندم، جو، برنج، سویا، آرد، و دانه‌های روغنی که دارای مجوز از پلیس راه فراجا باشند در تاریخ ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ در همه محور‌های خراسان رضوی ممنوع است.

تردد انواع موتور سیکلت هم در ایام اجرای طرح نوروزی در همه آزادراه‌ها و بزرگراه‌های استان و دیگر محور‌هایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع خواهد بود.

طرح کاهش سرعت غیر مجاز تردد اتوبوس‌های مسافری و دیگر خودرو‌های شخصی به مقدار ۱۰ کیلومتر هم که پلیس راه خراسان رضوی همزمان با نوروز آن را اجرا کرده است تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.