رونالدو بدون بحث تعویض می‌شود!

کریس رونالدو در دومین دیدار با هدایت روبرتو مارتینز تعویض شد و بدون اینکه واکنش خاصی نشان بدهد، زمین بازی را ترک کرد.

زمانی تصور تعویض رونالدو در دو دیدار پیاپی کار سختی بود و مربی‌ای که چنین کاری انجام می‌داد، قطعا با اعتراض ستاره پرتغالی مواجه شد، اما روبرتو مارتینز خوش‌شانس است که با چنین مشکلی مواجه نیست و این احتمالا می‌تواند از نتایج رفتن رونالدو به لیگ عربستان باشد؛ اتفاقی که به او یادآوری کرد با بالا رفتن سن باید با شرایط جدید کنار بیاید و چنین تصمیماتی را بپذیرد.

در دیدار قبلی پرتغال مقابل لیختن اشتاین، رونالدو که هت‌تریک کرده بود، در ۱۵ دقیقه پایانی از زمین خارج شد و بعد از اینکه با مارتینز خوش و بش کرد، روی نیمکت نشست.

این اتفاق در دیدار دیشب برابر لوکزامبورگ هم تکرار شد و او این بار در دقیقه ۶۴ جای خود را گونچالو راموس داد و بعد از اینکه مربی اسپانیایی تیمش را در آغوش کشید، با همه نیمکت‌نشینان دست داد و تا پایان بازی روی نیمکت نشست.

این اتفاق در حالی رخ داد که رونالدو این فرصت را داشت که بار دیگر هت‌تریک کند و این هدف مقابل تیم ضعیفی مانند لوکزامبورگ کاملا در دسترس بود، اما مارتینز ترجیح داد ستاره تیمش را بیش از آن خسته نکند و افزایش آمار گلزنی‌های او را به دیدار‌های بعدی موکول کرد.

البته پرتغال در دو دیدار ابتدایی‌اش در مقدماتی یورو ۲۰۲۴، با ضعیف‌ترین حریفانش روبرو شد و قطعا در دیدار‌های بعدی برابر بوسنی و هرزگووین، ایسلند و اسلواکی، کار سخت‌تری خواهند داشت و باید دید در آن زمان تصمیم‌های احتمالی روبرتو مارتینز که می‌تواند نیمکت‌نشینی رونالدو و قرار نگرفتن او در ترکیب اصلی را هم شامل شود، با چه واکنشی از طرف ستاره النصر روبرو خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
رونالدو مرد بی تکرار
آخرین اخبار