ثبت ۸۴۲ طرح عمرانی چهارمحال و بختیاری در سامانه منتاک

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ۸۴۲ طرح عمرانی در سامانه منتاک با ارزش ۳.۹ هزار میلیارد تومان ثبت شده است.

علی حیدری اظهار داشت: ۸۴۲ طرح عمرانی در سامانه منتاک (سامانه مدیریت و نظارت بر توسعه استان‌های کشور) با ارزش ۳.۹ هزار میلیارد تومان ثبت شده است و برای تکمیل آن‌ها ۱.۲ هزار میلیارد تومان اعتبار لازم است.

وی افزود: شهرستان‌های شهرکرد، کوهرنگ و بروجن بیشترین طرح‌ها را در سامانه ثبت کردند و نسبت به سایر شهرستان‌ها سرآمد هستند.

حیدری اضافه کرد: وزارت کشور، وزارت نیرو، راه و شهرسازی، جهادکشاورزی و بنیاد مسکن به ترتیب بیشترین طرح‌های عمرانی را در این سامانه به ثبت رسانده‌اند.


بیشتر بخوانید


وی گفت: شهرداری‌های شهرکرد، بروجن و فارسان اطلاعات بیشتری نسبت به سایر شهرداری‌ها در سامانه ثبت کردند و سایر شهرداری‌ها شرایط قابل قبولی ندارند.

حیدری با اشاره به اینکه تاکنون اطلاعات ۴۱ درصد طرح‌های عمرانی استان در سامانه منتاک ثبت شده است، تصریح کرد: بسیاری از دستگاه‌ها هنوز اطلاعات پروژه‌های خود را ثبت نکرده‌اند که اگر تا پایان فروردین ثبت اطلاعات انجام نشود دستگاه به عنوان متخلف معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: بیش از چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی استان تخصیص یافته که لازم است مدیران تمام تلاش و همت خود را به کار بندند تا طرح‌ها به بهترین نحو پایان یابند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.