تاکید دادستان زرند بر برخورد با متجاهران به روزه خواری

دادستان زرند گفت: با متجاهران به روزه خواری و افرادی که در انظار عمومی کشف حجاب می‌کنند، برخورد قانونی می شود.

در جلسه کارگروه پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان زرند، که در محل دفتر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند و با حضور فرماندهی انتظامی شهرستان و جمعی از فرماندهان یگان‌های انتظامی برگزار گردید، تمهیداتی برای تعطیلات پایانی نوروز و روز طبیعت اندیشیده شد.

 رضا یعقوبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو، توصیه و تذکراتی به مردم شهرستان زرند و دستوراتی خطاب به ضابطین صادر کرد.

 این مقام قضایی گفت: تظاهر به روزه خواری حرام و قانونگذار برای آن مجازات حبس و شلاق در نظر گرفته است.

او افزود: امسال با توجه به اینکه ۱۳ نوروز در ماه مبارک رمضان است، چنانچه افرادی در این روز در انظار و اماکن عمومی تظاهر به روزه خواری، کشف حجاب و یا اعمال حرام دیگر کنند، برابر مقررات قانونی با آن‌ها برخورد خواهد شد.

یعقوبی از مردم شهرستان زرند خواست، در روز طبیعت به حفظ حرمت ماه رمضان و شئونات شرعی و قانونی مقید باشند.

 در این جلسه برای تعطیلات پایان نوروز، تصمیماتی در حوزه پیشگیری از وقوع جرائم، به ویژه سرقت، تامین امنیت مردم، جلوگیری از چالش‌های ترافیکی در نقاط پر تردد و مناطق گردشگری به تصویب رسید.

او در پایان دستوراتی خطاب به مأموران حفاظت محیط زیست و اداره منابع طبیعی در خصوص جلوگیری از هر گونه تخریب یا تحریق مراتع و عرصه‌های جنگلی در حوزه منابع طبیعی شهرستان زرند صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار