نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

افزایش ماندگاری مسافران مستلزم تقویت زیرساخت‌های گردشگری است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های گردشگری در جهت افزایش ماندگاری مسافران و رونق صنعت توریسم تاکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی امروز ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۲ در دیدار نوروزی با علیرضا ارجمندی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم با تاکید بر ضرورت معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان اظهار کرد: بسیاری از اماکن تاریخی و گردشگری قم حتی برای مدیران استان ناشناخته است. 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با توجه به اهمیت شناساندن آثار تاریخی قم در سطح محلی، ملی و بین‌المللی تاکید کرد: باید آثار تاریخی قم حتی در خارج از کشور معرفی شود که این امر نیازمند تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده است. 

او در ادمه با بیان اینکه استان قم دارای ظرفیت‌های زیادی برای توسعه گردشگری است، افزود: با فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های مناسب می‌توان در جهت کمک به رونق گردشگری گام برداشت. 

ذوالنوری در ادامه تاکید کرد: باید زیرساخت‌های گردشگری را تقویت کنیم تا ماندگاری زائران و مسافران را افزایش دهیم. 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که بتوانیم ماندگاری گردشگر در استان را در جهت رونق صنعت گردشگری افزایش دهیم، مزیت‌های اقتصادی این صنعت درآمدزا نصیب استان خواهد شد وگرنه آورده و توجیه اقتصادی نخواهد داشت. 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار