اضافه شدن ۲۵ دستگاه خودرو و تجهیزات جدید به راهداری استان زنجان

رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از خرید ۲۵ دستگاه خودرو و تجهیزات جدید در حوزه ماشین‌آلات راهداری در سال گذشته خبر داد.

علی پیری، رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: سال گذشته، ۲۵ دستگاه خودرو و تجهیزات جدید به مجموعه ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اضافه شد که شامل یک دستگاه گریدر در حوزه ماشین‌آلات سنگین و یک دستگاه وانت کمک‌دار دو کابینه در بخش ماشین‌آلات سبک بود.

رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: وظیفه اصلی این اداره، سرویس و نگهداری، نوسازی و بازسازی، تعمیرات اساسی و انتخاب اپراتور برای ماشین‌آلات است که در زمینه نوسازی ماشین‌آلات همچنین دو دستگاه نمک‌پاش تمام مکانیزه، ۱۰ دستگاه بیل برفروب، ۱۰ دستگاه پاورپک برقی و یک دستگاه بکو خریداری شد.

وی تعداد کل ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان را ۲۵۴ دستگاه عنوان و تصریح کرد: این ماشین‌آلات شامل ۹۷ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، ۸۵ دستگاه نیمه‌سنگین و ۷۲ دستگاه سبک است که همه این ماشین‌آلات در طول سال سرویس و نگهداری می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.