پیگیری طرح‌های وزارت کار در چهارمحال و بختیاری

طرح‌های مصوب وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در چهارمحال و بختیاری در سفر رییس جمهور و سفر نوروزی وزیر تعاون به استان پیگیری شد.

به نقل از اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری؛ طرح‌های مصوب سفر رییس جمهور و سفر نوروزی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی به چهارمحال و بختیاری در نشست تصویری با وزیر کار تعاون ورفاه اجتماعی پیگیری شد.

احداث پنج مجموعه ورزشی از مهمترین طرح‌های در دست اجرای این وزارتخانه در استان است که استخر شهرکرد و فارسان یکی از آنهاست که در این نشست به آن اشاره شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از تامین اعتبار برای اجرای پنج مرکز درمانی در استان خبر داد و گفت: پلی کلینیک تخصصی بروجن، درمانگاه شلمزار، احداث مرکز درمانی در سامان، بازسازی درمانگاه تخصصی شهرکرد و احداث کلینیک تخصصی دندانپزشکی در بیمارستان امام علی (ع) بخشی از این طرح‌های درمانی است.

مرتضوی افزود: مشارکت ۳۰ درصدی تامین اجتماعی در احداث مرکز درمانی خانمیرزا و باباحیدر، خرید دستگاه OPG و تامین تجهیزاتی نظیر ام. آر.‌ای و سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان امام علی فرخشهر از دیگر برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای این استان است.


بیشتر بخوانید


وی خاطرنشان کرد: در مجموع تامین اجتماعی حدود یک هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه بهداشت و درمان استان چهارمحال و بختیاری برعهده گرفته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اولویت اجرای طرح‌ها با طرح‌های مصوب سفر رییس‌جمهور و طرح‌های معطل مانده از سال‌های گذشته است و سپس سرمایه‌گذاری جدید در این استان انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار