۲ مصدوم و یک فوتی در حادثه انحراف خودرو پژو پارس

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: بر اثر انحراف یک خودرو پژوپارس و برخورد با موانع اطراف جاده در محور تنگ چنار به مهریز، یک نفر از سرنشینان فوت و دو نفر مصدوم شدند.

حمیدرضا باقری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز اظهار داشت: شب گذشته در محور تنگ چنار به مهریز، روبروی پادگان قدس یک دستگاه سواری پژوپارس از جاده منحرف شده و با موانع اطراف جاده برخورد کرد که یک نفر فوتی و دو نفر مصدوم در پی داشت.

او گفت: با اعلام این حادثه و نیاز به رهاسازی مصدومان، تیم امداد و نجات پایگاه امداد و نجات جاده‌ای تنگ چنار مهریز به محل حادثه اعزام و عملیات رهاسازی را انجام دادند.

باقری تنها فوتی حادثه را یک کودک چهار ساله که به علت پرت شدن به بیرون جان خود را از دست داد اعلام کرد و افزود: دو مصدوم دیگر حادثه که در خودرو گیر افتاده بودند از سوی عوامل امدادی رهاسازی و بوسیله آمبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

او ادامه داد: در امداد رسانی به این حادثه، یک نجاتگر کادر و سه نجاتگر هلال احمر به همراه یک دستگاه خودروی نجات حضور داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز ضمن تاکید بر رعایت جوانب احتیاط در امر رانندگی از عموم مردم خواست که به محض مواجه شدن با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس با شماره ۱۱۲ مطلع سازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.