لزوم کاهش و رفع مشکلات در مناطق محروم شهرستان اندیمشک

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اندیمشک گفت: طی سال‌های اخیر در مناطق محروم این شهرستان اقداماتی صورت گرفته، اما کافی نبوده و با توجه به ضعف مدیران دولت گذشته، لازم است در زمینه‌هایی از جمله جاده‌سازی، تأمین آب شرب و اینترنت، شاهد رفع مشکلات و کمبود‌ها باشیم.

پیام شیخ‌قلاوند مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اندیمشک  با بیان اینکه خدمات جمهوری اسلامی در روستا‌ها و مناطق محروم کشورمان از افتخارات این نظام محسوب می‌شود، گفت: جمهوری اسلامی نسبت به رفع محرومیت توجه ویژه داشته و آن را با اهمیت برشمرده است، طی سال‌های اخیر در مناطق محروم اندیمشک اقداماتی صورت گرفته، اما کافی نبوده و با توجه به ضعف مدیران دولت گذشته، لازم است با همت دولت مردمی و روی کار آمدن مدیران جهادی در زمینه‌هایی از جمله جاده‌سازی، تأمین آب شرب و اینترنت، شاهد رفع مشکلات و کمبود‌ها باشیم.

او می‌گوید: خدمات ارائه شده توسط جمهوری اسلامی نسبت به پیش از انقلاب، رشد چشمگیری داشته است و شاهد پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف خدمت‌رسانی از جمله آب، گاز، برق و جاده به مناطق محروم و روستا‌های کشورمان هستیم.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) اندیمشک ادامه داد: یکی از عوامل رشد و توسعه مناطق محروم در کشور، ایجاد و فعالیت گروه‌های جهادی بوده که هر زمانی که کم‌کاری از سوی مسئولان و دستگاه‌ها صورت گرفته، این گروه‌ها به محرومیت‌زدایی پرداخته و نقش مؤثری در پیشرفت و آبادانی کشور به خصوصی مناطق محروم داشته‌اند.

آقای شیخ قلاوند با اشاره به سرکشی و بازدید مستمر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) از روستا‌ها و مناطق محروم این شهرستان افزود: خوشبختانه در تمامی مناطق شاهد خدمات جمهوری اسلامی هستیم که اهالی این مناطق به این مسئله اذعان می‌کنند.

او  گفت: کمبود‌هایی وجود دارد که از مسئولان و دستگاه‌های مربوطه انتظار می‌رود نسبت به خدمت‌رسانی در مناطق محروم توجه بیشتری داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.