تأمین اعتبار مورد نیاز زیرساخت‌های جاده‌ای خوزستان

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: اعتبارات مورد نیاز زیرساخت‌های جاده‌ای خوزستان با مشارکت استانداری این استان تأمین می‌شود.

امانی گفت: خوزستان از ظرفیت‌های خوبی در بخش ترانزیت، جابجایی بار و سفر برخوردار است، با توجه به همجواری این استان با کشور عراق و برخورداری از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه، سال گذشته حدود ۵ میلیون تردد از این دو پایانه مرزی به ثبت رسیده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می گوید: با توجه به اهمیت و جایگاه خوزستان، این استان نیازمند توجه ویژه به خصوص در بحث زیرساخت‌های جاده‌ای است.

به گفته او در این دیدار مقرر شد طی تفاهمنامه‌ای بین استانداری خوزستان و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، اعتبار مورد نیاز زیرساخت جاده‌های مواصلاتی، شریانی، اصلی و راه‌های روستایی تأمین شود.

این مقام مسئول گفت: این اعتبار به‌صورت ۶۰ درصد از محل منابع ملی و ۴۰ درصد از محل منابع استانی تأمین می‌شود تا بتوان زیرساخت‌های جاده‌ای خوزستان بویژه در بخش ایمن سازی محورها، رفع نقاط پرحادثه، نهضت روکش آسفالت در محور‌های اصلی و شریانی و احداث و نگهداری راه‌های روستایی را بهبود بخشید.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در این دیدار مقرر شد استانداری خوزستان بخشی از اعتبار مورد نیاز نوسازی ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری استان را تأمین کند.

برچسب ها: جاده سازی ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.