اجرای ۸ برنامه عملیاتی حوزه عفاف و حجاب در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال هشت برنامه عملیاتی ستاد عفاف و حجاب در استان اجرا شد.

شهرام خواجوی در نشست ستاد راهبردی عفاف و حجاب این استان افزود: پارسال ۹ نشست ستاد عفاف و حجاب در استان برگزار که در این جلسات ۴۴ مصوبه تدوین و ۷۹ درصد آن به مرحله اجرا رسید.

وی ادامه داد: همچنین هشت برنامه عملیاتی ستاد عفاف و حجاب در استان طی سال گذشته اجرا شد و ۱۸۶ مورد بازرسی از ادارات و اماکن عمومی انجام گرفت.


بیشتر بخوانید


مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری از شناسایی نخبگان حوزه عفاف و حجاب در استان خبر داد و گفت: از این نخبگان در برنامه‌های نظیر روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر (ع) تجلیل می‌شود.

خواجوی با اشاره به جنگ شناختی دشمن علیه کشور، تصریح کرد: دشمن در این جنگ، زنان و دختران را بیش از هر قشر دیگری هدف قرار داده است که با نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب می‌توان هجمه‌های دشمن را خنثی کرد.

وی با اشاره به ارتقای نقش و جایگاه اجتماعی بانوان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: در حال حاضر ۳۰ درصد اعضای هیأت علمی دانشگاه ها، ۴۰ درصد پزشکان متخصص و ۴۲ درصد کارمندان عالی رتبه کشور از قشر بانوان هستند.

خواجوی خاطرنشان کرد: ۲۵ هزار وکیل از جامعه زنان و یک هزار زن از جامعه قضایی کشور هستند و ۲ هزار فعال زن در حوزه اجتماعی فعالیت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.