اضافه شدن ۳۰ کلاس به فضا‌های آموزشی شهرستان بافق تا مهر امسال

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش بافق گفت: با تکمیل چهار پروژه که پیشرفت فیزیکی آن‌ها ۷۵ تا ۹۰ درصد است، بخشی از مشکل کمبود فضای آموزشی حل می‌شود.

کرمی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش بافق در شورای آموزش و پرورش شهرستان افزود: مجموع اعتبار لازم برای تکمیل این چهار پروژه، بیش از ۳۰ میلیارد تومان است که با بهره برداری از این چهار پروژه، ۳۰ کلاس آموزشی اضافه می‌شود.

او بیان کرد: ۹ پروژه نیمه تمام وجود دارد که اولویت ما برای اول مهر این است که چهار پروژه تکمیل و بخشی از مشکل کمبود فضای آموزشی حل شود.

دهقان سرپرست فرمانداری بافق نیز در این شورا گفت: در جلسات گذشته شورای آموزش و پرورش شهرستان، هیچ کدام از مصوبات اجرایی نشده است که تصمیم گرفته شد تا به نتیجه رسیدن مصوبات قبلی، هیچ مصوبه جدیدی در جلسات آینده صورت نمی‌گیرد.

او افزود: علت اجرایی نشدن مصوبات و کوتاهی‌های صورت گرفته رسیدگی و به کسانی که خطا کردن، تذکر داده می‌شود.

میرجعفری رئیس آموزش و پرورش بافق گفت: اصلی‌ترین مشکلات در حال حاضر کمبود نیروی انسانی و افتتاح چند پروژه که نیاز جدی برای اول مهر است.

او افزود: درمجموع ۳۰۶ نفر کمبود نیروی آموزشی، تربیتی و خدماتی در شهرستان داریم.

میرجعفری گفت: در دویست و شانزدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، مباحث افزایش فضای آموزشی، پروژه‌های نیمه ساز و وضعیت نیروی انسانی و اولویت‌های برنامه‌های آموزشی مطرح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار