سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه قرار دارد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مسیر پیش روی این استان مسیری امید بخش و رو به رشد و توسعه است.

، رضا شریفی گفت: جهاد تبیین موفق و ماندگار به معنی حضور در میدان است چرا که این موضوع خود سبب امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

وی افزود: در زمینه جهاد تبیین مسئله روشن و راه هم مشخص است و باید روی تکنیک‌ها به خصوص تکنیک‌های اثرگذار و ماندگار اقدام شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تهاجم دشمن از نوع ترکیبی و مستمر به ویژه در حوزه جنگ شناختی است و جامعه هدف ما را با مشکل مواجه کرده و بر فکر و رفتار مخاطب ما اثر گذاشته است.

شریفی با اشاره به فعالیت اتاق فکر دشمنان، گفت: حجم فعالیت آن‌ها بیشتر از کار‌های صورت گرفته است و در زمینه مهندسی معکوس نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کنند، یعنی دشمنان می‌خواهند ارکان اقتدار و قدرت نظام را به نقاط ضعف تبدیل کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: اگر برای اقناع عامه و نخبگان برنامه مدون داشتیم و جهاد تبیین را در همه حوزه‌ها جدی می‌گرفتیم شاهد بسیاری از حوادث نبودیم.

وی با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان چه اهل سنت و چه اهل تشیع و اقشار مختلف نظام را دوست دارند، گفت: باید حوادث را شفاف و صادقانه، آسیب شناسی کنیم تا بتوانیم تصمیم گیری و برنامه ریزی دقیق شود.

شریفی با تاکید بر تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها، اظهار داشت: در حوزه مرز، نگاه‌ها تغییر کرده است مرز اکنون به فرصت مناسبی تبدیل شده و ارتباطات خوبی به خصوص در زمینه تجارت با کشور‌های همسایه برقرار شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: جهاد تبیین نیز باید سلسله وار و مستمر باشد، مردم باید به رفتار، گفتار و کنش ما اعتماد کنند، اگر این اعتماد صورت بگیرد، بسیاری از مسائل قابل حل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار