رایزنی مقامات عراقی و آمریکایی درباره توافق تهران-ریاض

وزیر امور خارجه عراق با سفیر آمریکا در بغداد درباره تحولات و اوضاع سیاسی عراق و منطقه گفتگو کرد.

«فؤاد حسین» معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه عراق با «آلینا رومانوفسکی» سفیر امریکا در بغداد درباره تحولات اوضاع سیاسی عراق گفتگو کرد.

طبق بیانیه وزارت امور خارجه عراق، فؤاد حسین امروز در بغداد میزبان سفیر ایالات متحده امریکا در عراق بود.

در این دیدار روابط دوجانبه و راه‌های تقویت آن در راستای منافع دو ملت، و نیز تحولات اوضاع سیاسی عراق و توافقنامه امضاء شده بین دولت فدرال و دولت اقلیم کردستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین توافقنامه امضاء شده بین دولت فدرال و شرکت فرانسوی توتال و بررسی قانون بودجه توسط پارلمان، و نیز تحولات منطقه‌ای به ویژه توافق عربستان و ایران از دیگر محور‌های این دیدار بود.

سفیر امریکا در این دیدار حمایت خود را از توافقات داخلی و خارجی امضاء شده توسط دولت عراق اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
آمریکاییها را باید از منطقه بیرون انداخت این حیوان صفتان طغیان گر ویاغی صفت متکبر که عراق ومنطقه را به خاک وخون کشیدند نباید روی خوش نشان داد این حیوانات نژاد پرست فکر میکننداز همه بیشتر میفهمند ومیتوانند با پولهای غارت شده دنیا را بخرندوصاحب شوند مرگ برآمریکا وانگلیس واسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۴ ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
رایزنی عراق با آمریکا کشوری که با دشمنش که سالها به خاکش با نیرنگ تجاوز می‌کند و مصوبه مجلسش خروج آمریکا از سرزمین عراق است با آمریکا در رابطه با ارتباط با عربستان نشست برگزار می‌کند. ضعف اعراب همین است که کشتار ملتشان را بسیار زود فراموش می‌کنند و از روی ترس تن به هر کاری می‌دهند و از کارو فرصت و بهانه ای برای نزدیکی به آمریکا فروگذار نیستند.
آخرین اخبار