اعتبار بیش از ۱۰۰۰میلیاردی برای اجرای ۲۳۰ پروژه در آمل

۲۳۰ پروژه با بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار پارسال در شهرستان آمل بهره برداری شده است.

سید عباس حسینی فرماندار شهرستان آمل در جلسه شورای اداری شهرستان آمل که در مصلی این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه اقدامات مناسبی برای توسعه شهرستان آمل پارسال انجام شده است، گفت: بیش از ۲۳۰ پروژه پارسال با بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار در آمل به بهره برداری رسیده بود

او افزود: دستگاه‌ها برای سال جاری موظف هستند آمار و اطلاعات مناسبی از پروژه‌های در دست اجرای شهرستان تهیه و در اختیار مردم و رسانه‌ها قرار دهند.

فرماندار آمل با بیان اینکه در حوزه برق در دو منطقه شرق و غرب شهرستان اقدامات مناسبی در سال گذشته انجام شده است، ادامه داد: در حوزه برق شرق آمل بیش از ۴۰ میلیارد تومان پروژه در آمل بهره برداری شده است که از این میزان پروژه‌ها ۲۰ هزار نفر بهره‌مند شده اند

حسینی گفت: در حوزه برق غرب آمل نیز ۲۰ میلیارد تومان پروژه به بهره برداری رسیده که بیش از ده هزار شهروند آملی از آن بهره‌مند شده اند.

او با بیان اینکه در حوزه آب ۶ پروژه با جمعیت بهره بردار ۳۳ هزار نفر در آمل بهره برداری شده است، ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی و اعتبارات توسعه ملی و مرمتی هزینه شده است.

فرماندار آمل از بهره برداری پروژه‌های گازرسانی شامل ۹ پروژه با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال و بهره مندی ۶ هزار خانوار خبر داد و گفت: بنیاد مسکن ۷۰ پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان و بهره مندی ۲۱ هزار خانوار را در شهرستان آمل به بهره برداری رسانده است.

او افزود: در حوزه مخابرات مجموع اعتبار هزینه شده برای شهرستان ۲۴ میلیارد تومان است که نصب ۴۲ سایت جدید تقویت تلفن همراه، راه اندازی تلفن ثابت برای ۵ هزار مشترک، اجرای فیبر نوری جاده هراز با ۱۰۰ میلیارد تومان هزین و تبدیل کابل هوایی به زمینی برای ۱۵ روستا از مهم‌ترین پروژه‌های بهره برداری شده حوزه مخابراتی آمل بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار