کشف ۷ تن چوب قاچاق/توقیف موتورسیکلت قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست فروردین ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران انتظامی شهرستان آوج، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو کامیون باری حامل چوب، مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، مقدار ۷ هزارکیلوگرم چوب جنگلی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود، کشف و ۲ نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر ۴۲۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

توقیف موتورسیکلت قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت:در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق در یکی از واحد‌های مسکونی شهر قزوین، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۷ غیاث آباد قرار گرفت.

سرهنگ داود عبدالمالکی افزود: ماموران با اخذ دستور قضائی به محل اعزام و در بازرسی از آن با رعایت موازین شرعی و حقوق شهروندی، یک دستگاه موتورسیکلت "سوزوکی" هزار سی سی که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش موتور سیکلت کشف شده برابر نظر کارشناسان، بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار