رییس صمت رودبار جنوب خبرداد:

اشتغال زایی برای نزدیک به ۴۰۰ نفر در رودبار جنوب

رئیس اداره صمت شهرستان رودبار جنوب از فراهم شدن زمینه اشتغال نزدیک به ۴۰۰نفر در این شهرستان خبر داد.

میثم کریمی مسکونی در جلسه تجلیل از روسای ادارات صمت شهرستان‌های جنوب استان کرمان با اشاره به اهمیت بازرسی از بازار و واحد‌های صنفی گفت: در سال ۱۴۰۱ از بازار رودبار جنوب تعداد ۲ هزار و ۳۷۶ بازرسی انجام شد که تعداد ۱۳۹ پرونده به ارزش ریالی ۱۵ میلیارد ریال تشکیل وجهت رسیدگی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

او  آمار اشتغال زایی این اداره را در سال گذشته ۳۵۹ نفر اعلام کرد و گفت: آمار اشتغال ثبت شده در حوزه صنعت، معدن و تجارت در شهرستان رودبار با افزایش ۱۰۲ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۰ و ۲درصد بالاتر از تعهد این اداره می‌باشد.

کریمی مسکونی با بیان اینکه اداره صمت شهرستان رودبار جنوب در سال ۱۴۰۱ سه کمیسیون نظارت بر اصناف برگزار کرده است، افزود: در سال گذشته در شهرستان رودبار تعداد ۶۶۹ پروانه پروانه صادر شده که نسبت به سال قبل شاهد رشد ۵۰درصد می‌باشد.

او با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ در رابطه با اشتغال زایی و تولید گام‌های خوبی در شهرستان رودبار جنوب برداشته شد ، بیان کرد: احیا و بازگشت به چرخه تولید یک کارخانه پلاستیک با ماهانه ۱۰۰تن تولید انواع پلاستیک یکی از اقدامات مهمی بود که درپارسال در زمینه تولید و اشتغال در شهرستان رودبار جنوب انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار