اقدامات گسترده ایمن سازی در جاده‌های مازندران

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اقدامات گسترده ایمن سازی در جاده‌های استان خبر داد.

محسن محمدنژاد معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی جاده‌های مواصلاتی استان، انواع عملیات ایمن سازی در این محور‌ها به اجرا در آمد.

او با بیان اینکه علائم جاده‌ای نقش بسیار موثری در راه‌ها دارند و زبان گویای جاده‌ها محسوب می‌شوند، افزود: انواع عملیات ایمن سازی شامل لکه گیری و چاله پرکنی، آشکارسازی نقاط پرحادثه، ایمن سازی دوربرگردان‌ها، خط کشی محور‌ها انجام گرفت.

محمدنژاد هم چنین از رفع نقص ۱۳ نقطه پرحادثه با عملیات آشکار سازی خبر داد و گفت: قبل از آغاز طرح نوروزی اقدامات مستمری ازجمله آشکارسازی نقاط پُرتصادف با نصب بنر، اطلاع رسانی و تقویت تابلو و علائم صورت گرفت.

او افزود: ۱۳ نقطه از ۸۸۷ نقطه پُرتصادف کشور مربوط به مازندران بود که طبق آخرین دستورالعملی که کمیسیون عالی ایمنی راه‌های کشور ارائه کرد، این نقاط مصوب را در فرصت اندک، آشکارسازی انجام شد.

محمدنژاد با اشاره به همت جهادی راهداران در عملیات خط کشی و نقش بسیار موثر این عملیات در کاهش تلفات جاده‌ای در سال گذشته در جاده‌ها، گفت: در همین راستا ۱۵۰۰ کیلومترخط کشی در محور‌های مواصلاتی جرا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار