برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۹۰ نقطه خراسان جنوبی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی شعار محوری روز جهانی قدس امسال را "فلسطین، محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی" اعلام کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امسال در آستانه روز قدس تحولات بزرگی در حال رخ دادن است و با حرکت‌های شجاعانه جوانان فلسطینی، نشانه‌های زوال و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی بیش از پیش آشکار شده و انشاءالله با مقاومت ملت مظلوم و درعین حال مقتدر فلسطین و حمایت مسلمانان و آزادیخواهان جهان، شر این غده سرطانی از سر مسلمانان عالم رفع خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محسن مشرفی، شعار محوری روز جهانی قدس امسال را "فلسطین، محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی" اعلام نمود و افزود بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سطح استان، روز جمعه بیست و پنجم فروردین، مصادف با بیست و سوم ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در بیش از ۹۰ نقطه استان خراسان جنوبی؛ راهپیمایی روز جهانی قدس انجام خواهد شد.

وی در خصوص مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در مرکز استان، بیان نمود: مردم روزه دار و متدین بیرجند در ساعت ۰۹:۴۵ صبح روز جمعه ۲۵ فروردین ماه با اجتماع در میدان ابوذر و حرکت به سمت خیابان ارتش و بلوار پاسدران تا مسجد امام حسین (ع)، میعادگاه نماز جمعه راهپیمایی خواهند نمود و انزجار خویش را از آمریکا، اسرائیل و مستکبران عالم فریاد خواهند زد.

برچسب ها: راهپیمائی ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار