اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در اصفهان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تشریح محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز قدس از شهروندان خواست برای سهولت تردد با پلیس همکاری کنند.

سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اظهار کرد: به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم روز جهانی قدس، محدودیت‌هایی در شهر اصفهان اعمال می‌شود که از شهروندان می‌خواهیم مانند همیشه با مأموران پلیس در این زمینه همکاری و همراهی داشته باشند.


او افزود: بر این اساس از ساعت پنج بامداد روز جمعه بیست‌وپنجم فروردین، توقف هرگونه وسیله نقلیه در طول خیابان‌های حافظ، سپه، استانداری و نشاط ممنوع است و در صورت مشاهده، خودرو‌های پارک‌شده به پارکینگ‌های مجاز اطراف منتقل می‌شوند.


رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: از ساعت هفت صبح روز بیست‌وپنجم فروردین تردد وسایل نقلیه از مسیر‌های زیرگذر امام علی (ع)، تقاطع گلزار-احمدآباد، تقاطع هشت بهشت‌-نشاط، به سمت چهارراه شکرشکن و میدان امام خمینی (ره)، تقاطع فلسطین به سمت تقاطع استانداری-سپه و تقاطع طالقانی-شمس‌آبادی، تقاطع کتابخانه مرکزی و تقاطع تختی به سمت میدان امام حسین (ع) ممنوع است.


سرهنگ محمدی ادامه داد: برای توقف موتورسیکلت‌ها بلوار هشت‌بهشت، خیابان استانداری و خیابان حافظ قبل از تقاطع کرمانی و برای توقف اتوبوس‌های عمومی نیز خیابان میرداماد، خیابان شمس‌آبادی و خیابان نشاط در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار