ارائه خدمات درمانی در ۳۲ درمانگاه، ۲ بیمارستان موقوفه و ۲۰۰ مرکز توانبخشی هلال‌احمر

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر در دیدار با رئیس موسسه خیریه کهریزک بر افزایش تعامل بین جمعیت هلال احمر و این موسسه تاکید کرد.

پیمان نامدار معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر در این دیدار گفت: جمعیت هلال‌احمر، املاک و موقوفات زیادی دارد که خیرین در راستای ارائه خدمات بشردوستانه در اختیار جمعیت هلال‌احمر گذاشته‌اند.

وی با اشاره به این که ۹۰ درصد از املاک در حوزه بهداشت و درمان از کمک خیران و موقوفات تامین شده است، ادامه داد: در این راستا با کمک خیران، ۳۲ درمانگاه کوچک، بیمارستان نورافشار و مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در خیابان جشنواره، ۲۰۰ مرکز توانبخشی، ۵۶ مرکز جامع و ۱۱ مرکز تخصصی برای ارائه خدمات درمانی به افراد کم‌برخوردار فعالیت دارد.

معاون توانبخشی و بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر افزود: دو بیمارستان نورافشار و جشنواره به تنهایی در ایام نوروز ۱۴۰۲، بیش از ۶۵ هزار خدمت به هم‎وطنان ارائه دادند.

وی گفت: در همین راستا، نیاز است که از ظرفیت‌های خیران در حوزه بهداشت و درمان استفاده شود، استفاده از ظرفیت‌های موسسه خیریه کهریزک می‌‎تواند ما را در این راه کمک کند.

نامدار با اشاره به این که افزایش تعامل جمعیت هلال‌احمر و موسسه خیریه کهریزک برای ارائه خدمات بهتر لازم و ضروری است، گفت: جمعیت نیاز دارد که از تجربیات موسسه خیریه در حوزه سالمندی استفاده کند.

رئیس موسسه خیریه کهریزک نیز از جمعیت هلال احمر خواست تا توان و تجربیات خود را در اختیار این موسسه قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
با توجه به این که تعداد سالمندان و معلولان رو به افزایش است باید ظرفیت رشته های توانبخشی افزایش و مراکز و بیمارستان های توانبخشی متعددی در کشور احداث شود
آخرین اخبار