پیشتازی بسیج سازندگی برای ارائه خدمات به مردم

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : بسیج سازندگی با تمام توان، همچنان برای ارائه خدمات به مردم در بحران‌های مختلف از جمله در زمینه اشتغال‌زایی و محرومیت زدایی پیشتاز است.

امیر حمزه خزایی مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه سپاه تاکنون با تمام قدرت در کنار مردم به ویژه اقشار ضعیف بوده است، گفت : بسیج سازندگی سپاه در کنار دولت با تمام توان، همچنان برای ارائه خدمات به مردم در بحران‌های مختلف کمک خواهد کرد و در زمینه اشتغال‌زایی و محرومیت زدایی پیشتاز است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: یکی از رویکرد این نهاد در راستای توانمندسازی و خودکفایی در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی است که با اعطای تسهیلات و آموزش به توانمندسازی افراد کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۲۰۰ مورد تسهیلات اشتغالزایی در عرصه‌های مختلف مشاغل خانگی، کشاورزی، صنایع تبدیلی دام و طیور پرداخت شد، گفت: این سازمان در راستای ایجاد اشتغال پایدار با حمایت از مشاغل خرد خانگی نقش موثری ایفا کرده است.

خزایی از دیگر ماموریت‌های بسیج سازندگی را اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه دانست، و خاطرنشان کرد: نهضت کمک مومنانه یک پشتوانه مردمی برای انقلاب اسلامی بوده و باعث امید آفرینی در بین نیازمندان و مستضعفان جامعه می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: در طی برگزاری رزمایش مواسات در استان در ماه مبارک رمضان ۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

وی ارزش هر بسته معیشتی را بیش از یک میلیون تومان عنوان کرد وافزود: هر بسته معیشتی شامل ۱۲ قلم کالای خوراکی مورد نیاز خانواده‌ها است که این بسته‌های معیشتی به همت گروه‌های جهادی، پایگاه‌های مقاوت بسیج، اقشار مختلف بسیج و خیرین تهیه و توزیع می‌شود.

خزایی به جهاد آبرسانی اشاره کرد و گفت: یکی از پروژه‌های ماندگار که اثربخشی آن در کاهش فرسایش خاک و افزایش بهره وری آب بسیار زیاد است و با رضایتمندی مردم همراه بوده، طرح از جالیز تا آبخیز است که در قالب این طرح، ۱۵۰ روستا با بیش از صد و هفتاد میلیارد تومان اعتبار از آب سالم و پایدار بهره‌مند شده اند.

وی گفت: با اشاره به ورود مجموعه بسیج سازندگی به حوزه ساخت خانه برای مددجویان کمیته امداد، گفت: در سال گذشته کار ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد با تخصیص تسهیلات و مشارکت خود مددجویان توسط مجموعه بسیج سازندگی استان انجام شد.

خزایی با بیان اینکه استان کرمانشاه بیش از یک هزار و ۹۰۰ گروه جهادی شناسنامه‌دار دارد، گفت: این گروه‌های جهادی در همه مناطق محروم استان در ایام مختلف سال در مناطق کم برخوردار خدمات عمرانی، آموزشی، بهداشتی، خدماتی و فرهنگی ارائه می‌دهند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.