النخاله: سفر به بغداد حامل پیامی کوبنده برای اشغالگران است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد حضور هیات جهاد اسلامی در عراق حامل پیام این کشور در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت آن است.

زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد اهمیت سفر به بغداد از آن جهت که واکنش به تجاوزات دشمن به مسجد الاقصی است مهم به شمار رفته و حامل پیامی کوبنده برای رژیم صهیونیستی است.

النخاله در جریان مراسم استقبال از سوی عادل عبدالمهدی، نخست وزیر اسبق عراق تاکید کرد حضور هیات جهاد اسلامی در عراق حامل پیام این کشور در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت آن است.

در این دیدار النخاله و هیات همراه آخرین تحولات فلسطین، منطقه و جهان را مورد ارزیابی قرار دادند.

دبیرکل جهاد اسلامی افزود: پیام این سفر برای رژیم صهیونیستی آن است که عراق در کنار ملت فلسطین و مقاومت آن ایستاده و حاکی از موضع همراهی و تایید مردم فلسطین از سوی کشور عراق است.

وی ادامه داد: عرصه عربی و مقاومت ارتباطی مستحکم داشته و این به طور ناگهانی اتفاق نیفتاده بلکه ناشی از افزایش قدرت مقاومت و مخالفت با دشمن است، ما به موضع منسجم عربی و مقاومت و همچنین اتحاد عرصه‌ها در سطح بین المللی و نیرو‌های مقاومت افتخار می‌کنیم.

النخاله در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما در اوج تهدیدات قرار داشته و اهمیت وحدت مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی و همچنین موضع رسمی عربی که هم اکنون در موضع جانبدارانه عراق از ملت فلسطین تجسم یافته را درک می‌کنیم.

در همین رابطه عبدالمهدی گفت: ملت و دولت عراق بخش جدایی ناپذیر از مبارزه شجاعانه ملت فلسطین بوده و برای اتحاد عرصه‌ها به منظور آزادی فلسطین و دیگر مناطق اشغالی عربی، مقابله با طرح‌های اشغالگران علیه مسجد الاقصی، پایان دادن به اشغالگری و سیاست‌های شهرک سازی، اخراج، کشتار روزمره، مجازات دسته جمعی و سیاست‌های عادی سازی روابط نقشی اساسی ایفا کرده است.

هیات فلسطینی به ریاست دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه چهارشنبه وارد پایتخت عراق شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار