تجربه یک تجربه‌گر در برنامه «زندگی پس از زندگی»؛

خاکستر‌هایی که زنده بودند و در آتش برزخ می‌سوختند

تجربه‌گر در این قسمت از برنامه «زندگی پس از زندگی» بخاطر گناهانی که انجام داده بود، با هر بار آتش به خاکستر تبدیل می‌شد.

قسمت بیست و یکم فصل جدید «زندگی پس از زندگی» پای صحبت‌های فردی نشست که سوختنش در برزخ منجر به پودر شدن و خاکستر شدنش در آن عالم شده بود. به گفته این تجربه‌گر، همینکه آتش غرش می‌کرد، من می‌سوختم، متلاشی و پودر می‌شدم.

به گفته این فرد، تمام این خاکستر‌ها که خودم بودم، زنده بودند. آن‌ها صحبت می‌کردند و به خدا می‌گفتند چرا ما را خاک خلق نکردی!

«زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراست که شبکه چهار سیما برای لحظات افطار تدارک دیده است. این برنامه روایت افرادی است که در تجربه مرگ تقریبی از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه مهمان روایت‌های تجربه‌گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

هر فصل از این برنامه در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است. پیش از این، سه فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال‌های ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در ایام ماه مبارک رمضان پیش از افطار پخش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار