قدردانی از حضور باشکوه مردم هرمزگان در راهپیمایی روز جهانی قدس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان با صدور بیانیه‌ای از حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد که در بخشی از این بیانیه آمده است؛ روز جهانی قدس، روز بزرگ مرگ براسرائیل و روز محکومیت اعمال غیر انسانی، اشغالگری، کودک کشی و تجاوز صهیونیست‌ها و روز حمایت همه جانبه از فلسطین قهرمان در سراسر هرمزگان بود.

در این روز اقشار مختلف مردم یک صدا با سایر آزادگان و عدالت خواهان جهان شعار دفاع از فلسطین، اسلام، مظلومان و مبارزه با اشغالگران صهیونیست تروریست پرور را سر دادند.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است؛ مردم مومن، روزه‌دار و انقلابی هرمزگان با حضور در راهپیمایی شکوهمند و با عظمت روز جهانی قدس، نفرت، انزجار و برائت خود را از ظلم و جور رژیم غاصب آدم کش صهیونیستی فریاد زدند.

بار دیگر ملت قهرمان، مسلمان، آزاده و همیشه در صحنه استان هرمزگان، حماسه‌ای جاودان و ماندگار به یادگار گذاشت و برگ زرین دیگری در دفتر خاطرات و افتخارات ملت رشید ایران ثبت و ضبط کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.