سرمربی تیم ملی پارادو و میدانی:

در هانگژو به دنبال کسب مدال های خوشرنگ هستیم

بهمن رضایی گفت: در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به دنبال کسب مدال‌های خوشرنگ‌تری نسبت به جاکارتا هستیم.

بهمن رضایی سرمربی تیم ملی پارادو و میدانی  درباره وضعیت ملی پوشان در اردوی تیم ملی اظهار کرد: پانزدهمین مرحله از اردوهای تیم ملی برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو تا اول اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب ادامه دارد و خوشبختانه هر روز که از اردوها می‌گذرد آمادگی ورزشکاران هم به نسبت به قبل شرایط بهتری به خود می‌گیرد. پس از یک هفته استراحت دوباره تا روز ۳۱ اردیبهشت به اردو‌ها و برنامه‌هایی که پیش از سال برای خودمان مصوب کرده‌ایم ادامه خواهیم داد. خداراشکر تجهیزات خوبی در اختیار ورزشکاران  قرار گرفته تا در اردو‌ها با استفاده از آن به تمرینات خودشان ادامه دهند و به همین دلیل هم نیازی نیست تا بخواهیم تجهیزات جدیدی را در این شرایط سخت اقتصادی خریداری کنیم.

پس از مسابقه رکوردگیری لیست نهایی تیم ملی را مشخص می‌کنیم

او درباره زمان  برگزاری مسابقه رکوردگیری تیم ملی پارادو و میدانی گفت: البته در فواصل اردویی از روز هجدهم تا ۲۲ اردیبهشت ماه مسابقه قهرمانی کشور و رکوردگیری تیم ملی را تحت نظارت IPC برگزار خواهیم کرد که آخرین فرصت برای ارزیابی عملکرد ورزشکاران است و پس از آن ترکیب نهایی اعزامی به بازی‌های هانگژو مشخص خواهد شد.

حامد امیری شانس مُسلم کسب مدال در هانگژو است

سرمربی تیم ملی پارادو و میدانی درباره اینکه نتایج را در مسابقات امارات چطور دید، عنوان کرد: مسابقات بین‌المللی امارات سطح بالایی داشت و در آن شاهد نتایج خوب از طرف ورزشکاران  بودیم. ۱۵ ورزشکار ما جهت مشخص شدن کلاس‌بندی به امارات رفته بودند و ۲ ورزشکار دیگر یعنی حامد امیری و هاشمیه متقیان توانستند با رکوردشکنی و عملکرد عالی خط نشان خوبی برای سایر ورزشکاران در پیش از هانگژو بکشند. حامد امیری تمریناتش به خوبی پیش می‌رود و یکی از امید‌های اصلی ما برای کسب مدال در هانگژو است.

کمک  مادی و معنوی از ما شده است 

رضایی درباره اینکه برای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چه تعداد ورزشکار اعزام خواهد شد، تصریح کرد: در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو به دنبال کسب مدال‌های خوشرنگ‌تری نسبت به جاکارتا هستیم و به همین دلیل تصمیم داریم بین ۴۵ تا ۵۰ ورزشکار را به چین بفرستیم و امیدواری زیادی داریم تا نتایج در چین به بهترین شکل برای ما رقم بخورد تا هم به کاروان ایران از لحاظ مدالی کمک کنیم و هم اینکه جایگاه خودمان را ارتقا دهیم. خداراشکر در این مدت همه جور کمک معنوی و مالی از طرف فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک به ما شده و ان‌شاالله با کسب نتایج خوب به خوبی بتوانیم جواب اعتماد و زحمات این عزیزان را بدهیم.

در مسابقات جهانی پاریس به دنبال بیشترین تعداد سهمیه‌ها برای پارالمپیک هستیم

او درباره برگزاری مسابقات جهانی در پاریس گفت: سال بسیار مهمی است چرا که قبل از بازی‌های پاراآسیایی، رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ را در پیش داریم که این مسابقات به لحاظ کسب سهمیه پارالمپیک پاریس از اهمیت بالایی برخوردار است و نفرات اول تا چهارم می‌توانند سهمیه پارالمپیک را به دست آورند. ما در نظر داریم در رقابت‌های جهانی، بیشترین تعداد سهمیه را کسب تا پس از آن تمام فکر و ذهن خودمان را معطوف به موفقیت در هانگژو کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار