با سفر تیم پزشکی فوق تخصص به بیرجند؛

اطفال دارای ناهنجاری‌های مادرزادی جراحی می شوند

کودکان دچار ناهنجاری‌های مادرزادی در خراسان جنوبی، از سوم تا نه اردیبهشت با سفر تیم پزشکی فوق تخصص به بیرجند، جراحی می‌شوند.

آموزشی رئیس بیمارستان رازی بیرجند از سفر تیم پزشکی محکم به استان بعد از عید سعید فطر خبر داد و گفت: در ادامه سفر‌های تیم پزشکی موسسه خیریه محکم به خراسان جنوبی، دکتر صلاح الدین دلشاد و دکتر سید جواد سیدی پزشکان فوق تخصص جراحی اطفال، هفته آینده در بیمارستان رازی حضور می‌یابند و کودکان دارای ناهنجاری مادرزادی را ویزیت و جراحی خواهند کرد.

او با اعلام اینکه تیم مذکور از سوم تا نهم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بیمارستان رازی بیرجند استقرار می‌یابند افزود: هم استانی‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۱۶۲۶۰۵۷ تماس بگیرند.

آموزشی بیان کرد: موسسه خیریه محکم با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و بیمارستان رازی تاکنون سفر‌های مختلفی به استان برای مداوا و معالجه افراد با ناهنجاری مادرزادی انجام داده است و انجام اعمال جراحی و پیگیری مداوای افراد بی بضاعت در نقاط مختلف استان از جمله اقدامات خیرخواهانه این موسسه به شمار می‌رود.

موسسه خیریه محکم موسسه‌ حمایت از کودکان با ناهنجاری مادرزادی و یا نقص تکاملی بدو تولد است که در سال ۱۳۸۴ تأسیس شده و در سطح کشور نمایندگی دارد؛ در سه شهر ایلام، زاهدان و بندرعباس این موسسه بخش جراحی اطفال راه اندازی کرده است و علاوه بر این پزشکان این موسسه به صورت جهادی بیماران شهر‌هایی که جراحی اطفال ندارند را درمان می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.