تنهاخ: یونایتد باید تمام بازی‌هایش را ببرد

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تاکید کرد که رویکرد تیمش باید پیروزی در تمامی مسابقات باشد.

منچستریونایتد در یکی از بازی‌های هفته سی و یکم لیگ برتر موفق شد میزبان خود ناتینگهام فارست را ۲-۰ شکست داده و با ۵۹ امتیاز جایگاه سوم خود در جدول رده بندی را تثبیت کند. اریک تنهاخ در پایان این دیدار با تحسین عملکرد شاگردانش گفت: "عملکرد قاطعی داشتیم و تنها انتقادی که می‌توانم بکنم این است که باید گل‌های بیشتری می‌زدیم. ما منچستریونایتد هستیم و باید در هر دیداری پیروز شویم. "

او افزود: "برنده شده در تمام بازی‌ها باید رویکرد ما باشد. البته می‌دانم که چنین رویکردی همیشه نتیجه نمی‌دهد. وقتی بازی‌های زیادی انجام می‌دهید، گاهی اوقات ممکن است عقب بیافتید، مساوی کنید و اشتباه کنید، ولی باید از اشتباهاتی مرتکب می‌شوید درس بگیرید. "

سرمربی یونایتد ادامه داد: "همیشه شما دوست دارید که در همان دقایق ابتدایی گل زده و کار حریف را یکسره کنید. در بازی‌های بزرگ نمی‌توانید موقعیت‌های زیادی ایجاد کنید؛ بنابراین باید از همان موقعیت‌های کمی که ایجاد می‌کنیم باید به گل برسیم. "

تن هاخ با کنایه در در مورد مصدومان پرتعداد تیمش گفت: "ما بیش از ۱۱ بازیکن داریم! با بازیکنانی که داریم در داخل زمین نقطعه ضعفی احساس نمی‌کنیم. زابیستر در حین گرم کردن دچار مشکل شد و ما ترجیح دادیم ریسک نکنیم. با وجود اریکسن، اما چنین اتفاقی نمی‌تواند به ضررتان تمام شود. هفته قبل ۹ مدافع داشتم، ولی امروز فقط ۴ نفر در اختیارم بود. هنوز در سه رقابت مختلف حضور داریم و برای موفقیت در این رقابت‌ها نیازمند تک تک بازیکنانمان هستیم. "

تن هاخ با تمجید از آنتونی مارسیال که یک گل زد و یک پاس گل داد گفت: "ما به گلزنان بیشتری نیاز داریم. او به خوبی می‌تواند صاحب توپ شود، آن را حفظ کند، پاس بدهد، پرسینگ کند و گل بزند. به نظرم مارسیال در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و با توجه به اینکه یک گل زد و یک پاس گل داد من از او راضی هستم. "

او در رابطه با عملکرد خوب مدافعان کناری تیمش تاکید کرد: "هر دو مدافع کناری ما امروز خوب بودند و در عقب و جلوی زمین موثر ظاهر شدند. آن‌ها به خوبی ایجاد فضا کرده و ارسال‌های خود را با زمان بندی مناسب انجام دادند. "

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار