احداث ۱۴۰ واحد نهضت ملی مسکن در خلخال/ شهرستان‌های اردبیل هیچ محدودیتی برای تامین زمین ندارند

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برای احداث ۱۴۰واحد نهضت ملی مسکن خلخال بهترین و مرغوبترین زمین انتخاب شده و هم اکنون در حال اجراست.

محبوب حیدری گفت: تاکنون از مجموع سه هزارو ۷۲۴ نفر ثبت نام کرده برای بهره مندی از واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن در خلخال، یک هزار و ۷۶ نفر واجد شرایط مورد تایید نهایی و ۶۹۵ نفر متقاضی نیز تخصیص پروژه انجام گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در سفر به شهرستان خلخال با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن هیچ‌گونه محدودیتی برای تامین زمین در شهرستان‌های استان اردبیل به خصوص شهر‌های خلخال، هشجین و کلور، مراکز بخش‌های خورش رستم و شاهرود این شهرستان وجود ندارد، گفت: ظرف ۱۵ روز آینده زمین مورد نیاز برای اجرای فاز‌های جدید نهضت ملی مسکن در شهر خلخال تامین و در اختیار بنیاد مسکن این شهرستان قرار خواهد گرفت.

حیدری افزود: برای احداث ۱۴۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهر خلخال بهترین و مرغوبترین زمین انتخاب شده و هم اکنون این واحد‌ها در ۲ فاز در حال اجراست.

او بیان کرد: برای احداث واحد‌های جدید مسکونی طرح نهضت ملی مسکن نیز اداره کل راه و شهرسازی از اراضی مرغوب در اختیار خود را به بنیاد مسکن شهرستان خلخال جهت ساخت این واحد‌ها قرار می‌دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به اعلام آمادگی خیرین مسکن ساز برای ساخت مسکن محرومین، اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل هر اندازه زمین مورد نیاز برای احداث واحد‌های مسکونی محرومین را در اختیار خیرین شهرستان قرار خواهد داد.

حیدری با اشاره به ادامه عملیات اجرایی پروژه مجتمع‌های فرهنگی- هنری شهر هشجین واقع در مرکز بخش خورش رستم و همچنین شهر کلور واقع در بخش شاهرود اضافه کرد: این ۲ مجتمع سال جاری مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.