ایجاد ۲۰۶۴ پایگاه جمع‌آوری فطریه در فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: ۲۰۶۴ پایگاه در مصلی‌ها، مساجد و حسینیه‌های فارس با هدف جمع‌آوری فطریه و کفاره مومنان و روزه‌داران در این استان ایجاد می‌شود.

مرتضی موصلی ضمن تبریک ایام عید سعید فطر گفت: از مجموع پایگاه‌های پیش‌بینی شده برای جمع‌آوری فطریه و کفاره در فارس، ۱۵۷۰ پایگاه ثابت و ۵۷ پایگاه سیار خواهد بود و ۴۳۷ پایگاه نیز در مراکز نیکوکاری ایجاد می‌شود.

او با بیان اینکه ایجاد پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه و کفاره توسط شورای زکات فارس، برنامه‌ریزی و دنبال شده است، گفت: این پایگاه‌ها در میادین و مصلا‌های اقامه نماز عید سعید فطر، مساجد، حسینیه‌ها و معابر مستقر خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: مردم استان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری، با استفاده از شیوه‌های نوین و الکترونیکی برای پرداخت غیرحضوری زکات فطره اقدام کنند.

موصلی گفت: مردم می‌توانند از طریق شماره گیری کد دستوری*۰۷۱ *۸۸۷۷ *، شماره‌های کارت مجازی مختص هر اداره، اپلیکیشن‌های داخلی و کد QR برای کمک به نیازمندان اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد فارس یادآور شد: پارسال مردم نیکوکار استان بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال کفاره و زکوات پرداخت کردند. شایان ذکر است فطریه دریافتی در همان روز عید به دست نیازمندان خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
لطفافطریه رابریزیدبحساب مدیران وکارمندان کمیته امدادچون واجبه بدست نیازمندان نمیرسدهشت ساله بخوربخورهست به بهانه نیازمندان تشکر