پروازهای زندگی بخش بالگرد‌های اورژانس فارس در بیست و هشتمین روز فروردین

رئیس اورژانس فارس، از ۳ پرواز بالگرد‌های اورژانس این استان برای امداد رسانی به مصدومان چند حادثه، در بیست و هشتمین روز فروردین خبر داد.

دکتر محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز بیست و هشتم فروردین ۱۴۰۲، به دنبال واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور زرقان به مرودشت، ۶ دستگاه آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او تصریح کرد: این حادثه ۱۸ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

رئیس اورژانس فارس با اشاره به انتقال ۱۵ مصدوم این حادثه با تلاش آمبولانس‌های اورژانس به مراکز درمانی شهید مطهری مرودشت و شهید رجایی شیراز، گفت: همچنین ۲ مصدوم دیگر به علت وخامت شرایط جسمی، با کمک بالگرد اورژانس به شیراز انتقال یافتند. 

مرادیان با بیان اینکه در پی وقوع حادثه ترافیکی دیگری در محور کامفیروز به مرودشت، ۳ نفر مصدوم شدند، افزود: در پی این حادثه، بار دیگر بالگرد اورژانس فارس به پرواز درآمده و مادر و فرزند یک ساله او که در این حادثه دچار مصدومیت شده و به مرکز درمانی در کامفیروز اعزام شده بودند، با اورژانس هوایی به بیمارستان نمازی منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دیگر پرواز امروز بالگرد‌های اورژانس فارس را برای انتقال یک بیمار دچار عارضه قلبی در داراب و انتقال او به بیمارستان حضرت، ولی عصر (عج) فسا اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار