در صورت رعایت الگوی مصرف؛

قبوض برق و آب مددجویان رایگان خواهد شد

در آیین نامه آب و برق ۱۴۰۲، قبوض مددجویان تا سقف الگوی مصرف رایگان محاسبه خواهد شد.

وزیر نیرو در جمع خبرنگاران گفت: برای تابستان ۱۴۰۲ در رابطه با اجزای برنامه برای عبور بدون خاموشی توضیحاتی بیشتری اطلاع رسانی خواهد شد.

او در خصوص تعرفه آب و برق گفت: در قانون ۱۴۰۲ حکمی داشتیم که بر مبنای آن باید آیین نامه‌ای تقدیم دولت می‌شد. آیین نامه آب و برق تقدیم دولت شده و آیین نامه آب در هیئت دولت مصوب شد. این آیین نامه مشابه ۱۴۰۱ است با این تفاوت که عزیزان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی هزینه‌های آب و برق آن‌ها در صورت رعایت الگو به صورت رایگان مصاحبه می شود. در سال گذشته این امکان در صورت رعایت الگوی کم مصرفی میسر بود.

وزیر نیرو گفت: بر اساس آیین نامه ۱۴۰۱ مکلف هستیم مصارف بالاتر از الگو را به صورت پلکانی غیر یارانه‌ای کنیم. این موضوع پیش‌بینی شده در آیین نامه و اجرا خواهد شد.

محرابیان در خصوص حق آبه هیرمند گفت: ما از حق مسلم خود در حق آبه هیرمند بر اساس معاهده ۱۳۵۱ کوتاه نخواهیم آمد. حق آبه هیرمند حق قانونی ما است. افغان‌ها در گفتار در یکی دوسال می‌گویند ما این حقوق را به رسمیت میشناسیم، من میخواهم که در عمل هم این موضوع را اثبات کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
دروغگو دشمن خداست،هنوزعیدی مددجویان بهزیستی رو ندادن بعدتو ازآب وبرق رایگان میگی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
برای چی رایگان خوب سرشکن می کند روی قبض دیگران اصلا این کار را نکنید از لحاظ توانمندی وضعشان بهتر است از بقیه مردم برید حساب بانکی هایشان را چک کنید و حساب بقیه مردم را هم چک کنید خواستید هم رایگان کنید تا یک اندازه حد اقل مصرف رایگان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
وعده هایِ بی عمل!!!!!!!!
آخرین اخبار