کشف ۷۰ کیلوگرم تریاک در محور کندوان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران از کشف ۷۰ کیلوگرم تریاک در محور کندوان خبر داد.

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر قاچاق مواد مخدر از محور کندوان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران دریافتند، ۲ متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر با دو خودرو از محور کندوان، اقدام به ورود موادمخدر به داخل استان می‌کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به هماهنگی قضائی برای توقیف خودرو‌ها و دستگیری متهمان از عملیات ویژه پلیس در این ارتباط در محور کندوان خبر داد و گفت: ماموران در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه با توقیف خودرو‌ها در بازرسی از آن‌ها ۷۰ کیلو تریاک کشف کردند.

سرهنگ ثقفی از دستگیری دو متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر در این خصوص خبر داد و افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
کاش ایران هم بتونه یه نسخه AutoGPT بومی درست کنه. چون هوش مصنوعی میتونه همه چیز ما رو دگرگون کنه و بهبود ببخشه. ما همینطور که پیام رسان های ایتا و بله و سروش رو درست کردیم باید یه هوش مصنوعی خفن هم درست کنیم در این راه میتونیم از خور chatGPT هم استفاده کنیم. اگه همه تمرکزمون رو بزاریم رو اینکار حتما پیشرفت زیادی می کنیم