جلسه مدیران استقلال با نمایندگان مجلس/ کریمی به مسئولان هشدار داد

مدیران باشگاه استقلال امروز در جلسه‌ای با حضور نمایندگان مجلس حاضر شدند.

جلسه مدیران باشگاه استقلال در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات مالی این باشگاه و تأمین منابع جهت پرداخت بدهی‌های مختلف برگزار شد.

در این جلسه حجت کریمی، پرویز مظلومی و علی امیری از کادر مدیریتی باشگاه استقلال، حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی، مدیرعامل بانک شهر، مدیرعامل بانک ملی، مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش و پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

در جلسه امروز حاضرین در خصوص بدهی‌های باشگاه استقلال و راهکار مشکل این باشگاه به بحث و تبادل‌نظر پرداختند. از سوی باشگاه استقلال پرداخت چهار مورد بدهی به استراماچونی، پادووانی، باشگاه شباب الاهلی (بابت انتقال قرضی مهدی قائدی) و مطالبات سیداحمد موسوی به مسئولان اعلام شد.

در همین راستا باشگاه استقلال شماره حساب طلبکاران خود را در اختیار بانک شهر گذاشت تا مبلغ بدهی‌ها مستقیماً توسط این بانک به آن‌ها پرداخت شود. به این ترتیب قرار نیست پولی به حساب باشگاه واریز شود. ضمن اینکه حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال به مسئولان حاضر هشدار‌ها و نکات لازم پیرامون عواقب دیر پرداخت شدن این بدهی‌ها و همچنین کمبود زمان (۳۱ فروردین) برای استقلال را یادآور شد.

به همین خاطر قرار شد ظرف ۲۴ ساعت آینده پرداخت این بدهی‌ها تعیین تکلیف شود.

با توجه به صحبت‌های وزیر ورزش مبنی بر تلاش برای گرفتن تخفیف از طلبکاران، براساس پیگیری‌ها مشخص شد باشگاه استقلال باید علاوه بر پرداخت یک میلیون درهم به باشگاه الاهلی، یک میلیون درهم نیز به عنوان جریمه بپردازد. به همین خاطر مدیران استقلال قصد دارند پس از پرداخت اصل پول در مورد پرداخت جریمه آن با مسئولان الاهلی به مذاکره بپردازند.

با توجه به بدهی‌های استقلال گفته می‌شود مجموع تسهیلات در نظر گرفته شده برای رفع مشکلات مالی این باشگاه حدود ۲میلیون یورو است.

برچسب ها: استقلال ، حجت کریمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
جای تاسف داره که وقت با ارزش مجلس که باید برای مسائل اقتصادی و... گذاشته بشه، صرف فوتبال میشه. واقعا باید این نماینده ها جوابگو باشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
پول بیت المال خرج فوتبال پر از فساد نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
واقعا مگه ۵۰۰ میلیارد به استقلال داده نشد این پولا کجا هزینه شدن؟ همین پول مگه به پرسپولیس داده نشد اونا بدهیاشون رو دادن استقلالیا چکردن که الان پورو پورو یقه دولتو گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۹:۱۷ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
۲ میلیون یورو پول زبون بسته از کشور خارج میشه 9 میلیون دلار به ویلتموس داده میشه ! چند بیمارستان میشد ساخت؟ چند زوج جوان رو میشد صاحب خونه کرد؟ من با ۳ تا بچه و ۳۵ سال سن برای یک وام موندم کسی کمکم نمیکنه اونوقت این پولها رو بانک شهر راحت هبه میکنه ! منکه هر لحظه نفرین میکنم خائنان و مدیران نالایق و ناکارآمد رو
آخرین اخبار