گلریزان برای آزادی ۵۷ زندانی جرائم غیرعمد سمنان/ آزادی ۱۰۲ زندانی در یک سال

جشن گلریزان با هدف زمینه سازی برای آزادی ۵۷ زندانیان جرائم غیرعمد در استان سمنان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان با بیان اینکه انسانِ نیازمند فرستاده خداوند است، اظهار کرد: کسی که دست رد به سینه نیازمندان بزند، دست رد بر سینه خداوند زده است.

امام جمعه سمنان، آزادی زندانیان را اقدامی ماندگار دانست که آثار مهم دنیوی و اخروی دارد و افزود: بازگرداندن یک زندانی به کانون خانواده‌اش، در تربیت فرزندان و تعامل آنها با جامعه تاثیر می‌گذارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی ادامه داد: برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیانی که ناخواسته در تنگنای مالی و اقتصادی قرار گرفته‌اند، اقدامی ارزشمند است که مشمول برکات و عنایات خداوند متعال می‌شود.

در ابتدای این مراسم، محمد جعفر عبدالهی رئیس‌کل دادگستری استان سمنان از آزادی ۱۰۲ تن از زندانیان جرائم غیرعمد استان با مبلغی بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان در سال گذشته خبر داد و افزود: در این جشن تلاش می‌کنیم با مشارکت خیّران عزیز، مسئولان استان و نیز جلب رضایت شاکیان، زمینه آزادی ۵۷ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان را فراهم کنیم.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان هم در این‌ مراسم فعالیت های خیرین را کاری جهادی عنوان کرد.

امید کهربایی مدیرکل زندان و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان هم گفت: ۵۶ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان چشم انتظار کمک خیران برای آزادی هستند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.