ژنرال صهیونیست:

ایران امروز برای اسرائیل بسیار خطرناکتر از قبل است

یک ژنرال صهیونیست با اشاره به توانایی‌های ایران در چندین عرصه تایید کرد رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد.

اسحاق بریک، ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به ناتوانی این رژیم برای تهدید نظامی علیه برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران تایید کرد که قدرت ایران علیه رژیم اشغالگر صد‌ها برابر شده و هرگونه حمله به ایران ویرانی کامل این رژیم را به همراه خواهد داشت.

به گزارش روزنامه رای الیوم، بریک فاش کرد که تل آویو در سال ۲۰۰۹ تصمیم به حمله نظامی به برنامه هسته‌ای ایران گرفت و به این منظور حدود چهار میلیارد دلار اعتبار پیش بینی کرد.

او در ادامه افزود: مراکز هسته‌ای ایران آن موقع در یک جا و روی زمین قرار داشت، بنابراین حمله به آن‌ها نسبت به امروز بسیار راحت‌تر بود و می‌توانست پیشرفت این کشور به سمت (به ادعای این نظامی صهیونیست) ساخت بمب اتمی را به حالت تعلیق در می‌آورد.

او پس از شرح این اقدامات جنگ‌طلبانه رژیم صهیونیستی اذعان کرد اگر آن زمان تل‌آویو به مراکز هسته‌ای ایران حمله نکرد بخاطر ترس از جواب ایران بود که می‌توانست ویرانی‌ها و خسارات جانی بسیاری را در اراضی اشغالی ایجاد کند.

این ژنرال صهیونیست افزود: از آن زمان ۱۴ سال می‌گذرد، امروز تاسیسات اتمی ایران مثل قبل نیست که در یک جا و روی زمین باشد و بتوان آن را در معرض حمله قرار داد. این کشور مراکز هسته‌ای خود را به اعماق زمین و چندین نقطه منتقل کرده و طبق اطلاعاتی که دارم، بعضی از این مراکز را در عمق ده‌ها متری زمین برده است.

این نظامی صهیونیست اذعان کرد: تهدید ایران علیه اسرائیل امروز بسیار خطرناکتر از گذشته شده است و می‌توان گفت که قدرت تهدید ایران نسبت به سال ۲۰۰۹ میلادی صد‌ها برابر شده است و خصوصا اکنون ایران از این توانمندی برخوردار است که اسرائیل را با موشک‌های دوربرد هدف قرار دهد.

بریک ادامه داد: قدرت موشکی ایران به اندازه‌ای است که امروز می‌تواند حملاتی راهبردی علیه اسرائیل اجرا کند. این موشک‌ها می‌تواند ضربات کشنده‌ای به ما بزند و خسارت‌های سنگینی به زیرساخت‌ها و تاسیسات حیاتی اسرائیل وارد کند و ما را سالیان سال به عقب برگرداند.

این ژنرال صهیونیست با بیان اینکه کابینه‌های مختلف رژیم صهیونیستی در سال‌های گذشته عادت به تهدیدات توخالی و بدون پشتوانه علیه ایران کرده اند، اذعان کرد: این یک واقعیت است که وقتی تهدیدات توخالی باشد و اقدامی انجام نشود، در نظر دیگران به سگی تبدیل خواهی شد که فقط پارس می‌کند، اما توان گاز گرفتن ندارد. به عبارت دیگر، قدرت بازدارندگی خود را از دست خواهی داد.

اسحاق بریک در پایان تاکید کرد اگر رژیم صهیونیستی عقل خود را از دست بدهد و به ایران حمله کند باید انتظار دریافت روزانه هزاران موشک را داشته باشد و ویرانی در اراضی اشغالی ایجاد خواهد که حتی اجداد صهیونیست‌ها هم به آن فکر نمی‌کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۱:۱۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
اسرائیل میره درک دیر یا زود داره سوخت و سوز نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
اگر نتانیاهو کوچکترین کرمی بریزه ، من میرم به سیدحسن نصرالله میگم تا بیاد گوش و دم و شاخ نتانیاهو را ببره و بزاره کف دستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
پس زودتر شنا یاد بگیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
مطمعن باشید کشور ما بمب اتمی داره وگرنه آمریکا و اسراییل خیلی وقت پیش کاری رو که با همسایه های ما کردن با ما میکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل ، به قول سردار دلها ما ملت شهادتیم و از اسرائیل نمی ترسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
خودرو خودرو خودرو
خواهشاً سری به بازار خودرو هم بزنید چه خبره در کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
بهتره است
همتون پوشک پوش و شنا کردن را یاد بگیرید
چونکه قدرت دفاعی ایران زمین
بقدری بالاست که
اگر کشوری خریت و کم عقلی و بی حکمتی کند
و به ایران زمین به چشم
نامحرم نگاه کند
مجبور به پوشیدن پوشک و شنا در دریا خواهد بود
هیچ وقت اسقاطیل
این چینن خریتی نخواهد کرد
چونکه نابودی خودش را با دست خبیث و شیطانی خودش خریده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
شما رو به سالها عقب برنمیگرده نیستو نابود میکنه ۰دوم انقدر شکر نخورید واسه ایران و ایرانی ارباب تون عنریکلا هیچ شکر نتونست بهوره که شما واسه ما دائم‌رجز می‌خونید حمله آخر از پس ۴ تا گروه های کوچک‌مقاومت بر نمیاد با سرباز دختر پسر بچه های که تو اینتسا دائم در حال رقص و لودگی هستن بشین بابا اندازه ی وجب هم نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
پارس نه، واق واق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
اسرائیل نمیتونه از پس حزب ا... لبنان و غزه بربیاد و جنگ که میشه فوری خودش آتش بس اعلام میکنه اونوقت از پس کشور ما میخواد بربیاد که فقط نیروهای نیابتیمون میتونن فلجشون کنند چه برسه مستقییم باهاشون وارد جنگ بشیم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
صد در صد صحیح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
اسراییل خطرناکتر شده یا ما؟؟؟؟در حالیکه اونا بمب اتم دارن و کافیه اراده کنن برای لانچ کردن وتماممممممممم...قارچ رو تو تهران همه میبینننن
Iran (Islamic Republic of)
بنده
۱۳:۳۱ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
اسرائیلی ها از مرگ بیشتر میترسند یا ما؟
موشک های ایران در سرتاسر کشور مستقر شده اند
حالا اگه این موشک ها به مراکز هسته ای اونها بخوره فکر کردی کسی جرات میکنه توی اسرائیل بمونه؟ یا همه فرار میکنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
ولی بعدش ما دیمونا رو می زنیم و یک قارچ اونجا می بینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
خخخخ خب دوست عزیز بعدش ما یکی که نه هزاران موشک همچین میزنیم که کل اسرائل شخم زده بشه ! اگه اونها کشور پهناور ما را میتونن با یه بمب یا دو ... اتم ساقط کنند؟؟؟! اما ما میتونیم اون یه وجب جا رو قشنگ براشون صاف کنیم خیلی خوشگل و تروتمیز!
ضمنا به نظر خودت اگه اسرائیل نمیترسید ویا حساب همه چیزو نکرده بود تابحال چنین کاری نکرده بودو فقط هی زر زر فقط واق واق میکرد؟؟! پس یه کم اول فکر کن بعد حف!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
ی عدد سرباز مجازی دشمن کجایی هستی آلبانی یا صگیونیست فارسی زبان خوب بگو لانچ کنه فایر کنه منتظر دستور تو بودن سرباز مجازی صیگونیست شما که قدرتمند هستید بگو حمله کنه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۳۰ فروردين ۱۴۰۲
تا اتم نبینند اروم نمیگیگیرند
آخرین اخبار