برقراری ارتباط منطقه لبد کوهرنگ با روستا‌های اطراف

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به آسیب دیدن پل ارتباطی منطقه "لبد" با روستا‌های اطراف به‌علت فعالیت سامانه بارشی اخیر در استان گفت: ارتباط از طریق این پل هم‌اکنون برقرار و روان شده است.

روح‌الله غلامی گفت: البته تردد خودرو‌ها در مسیر ارتباطی منطقه لبد کوهرنگ با روستا‌های دره‌بالا، لبدعلیا و کارکُن با مشکل و سختی همراه بود که اکنون این تردد روان شده است.

وی افزود: برای برقراری ارتباط منطقه لبد کوهرنگ با روستا‌های اطراف بلافاصله یک دستگاه بیل‌مکانیکی از اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری مسیر را لایروبی کرد تا تردد روان‌سازی شود.


بیشتر بخوانید


غلامی تصریح کرد: در همان ساعت‌های ابتدایی وارد شدن آسیب به پایه پُل لبد لوله‌های آب‌رو در محل مستقر و نصب شد تا تردد اضطراری و ایمن از این پُل تا زمان بازگشت به حالت اولیه برقرار شود.

وی یادآور شد: از پارسال عملیات اجرایی ساخت یک دستگاه پُل جدید برای بهبود ارتباط مسیر منطقه لبد کوهرنگ با روستا‌های اطراف آغاز شده است که تا هفته دولت سال‌جاری تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

غلامی اظهار کرد: پایه‌های یک پُل با دهانه ۱۰ متری هم از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در سال‌های گذشته ساخته شده و امید است عملیات احداث دال و بقیه آن با جذب اعتبارات خاص در دستور کار قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.