درخواست پیکان تهران برای میزبانی از پرسپولیس در کرج!

باشگاه پیکان خواهان برگزاری مسابقه با پرسپولیس در ورزشگاه کرج شده است.

خودروسازان پایتخت در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در یک مسابقه حساس میزبان پرسپولیس هستند، از این رو آن‌ها خواهان برگزاری مسابقه با پرسپولیس در ورزشگاه خانگی خود شده‌اند.

پیکان در فصل جاری لیگ برتر دیدار‌های خانگی‌اش را در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار کرده و حالا برای بازی با پرسپولیس نیز درخواست بازی در همین ورزشگاه را دارد. البته تصمیم‌گیری درباره برگزاری دیدار پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج برعهده شورای تامین استان البرز است.

باشگاه پیکان نامه‌نگاری‌های لازم را برای میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه کرج انجام داده و قرار است در هفته پیش رو جلسه شورای تامین البرز برگزار شود و در این باره تصمیم گرفته شود.

پیکانی‌ها برای مسابقه با استقلال نیز چنین درخواستی داشتند، اما شورای تامین البرز با این درخواست مخالفت کرد و به همین خاطر در ورزشگاه پاس قوامین از استقلال میزبانی کردند. حالا نیز احتمال دارد شورای تامین البرز بار دیگر با درخواست پیکان برای میزبانی از پرسپولیس در کرج مخالفت کند.

در چنین شرایطی پرسپولیسی‌ها به صورت شفاهی از پیکان خواسته‌اند تا در ورزشگاه آزادی بازی کنند، اما این درخواست با مخالفت رسمی مجتبی حسینی و دست‌اندرکاران پیکان مواجه شده است.

بر این اساس اگر شورای تامین استان البرز با برگزاری بازی در کرج موافقت نکند، به احتمال فراوان پیکان از پرسپولیس در ورزشگاه پاس قوامین و البته بدون حضور تماشاگر میزبانی خواهد کرد.

گفتنی است؛ بر اساس برنامه سازمان لیگ، مسابقه پیکان و پرسپولیس ساعت ۱۸ روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار